Ředitel naživo posunuje školu vpřed - 1. část: Jak vytvořit vizi školy

Vydáno: 7 minut čtení

Ředitel naživo je dvouletý akreditovaný vzdělávací program pro dvojice/trojice z vedení škol. Je určen pro ředitele základních a středních škol a jejich zástupce, kteří mají motivaci pracovat na tom, aby se děti v jejich školách učily naplno a s radostí, a chtějí své zkušenosti sdílet. V sérii rozhovorů si budeme v letošním školním roce povídat s absolventy programu o využití získaných znalostí a dovedností ze vzdělávacího programu v životě školy. V dnešním rozhovoru začneme opravdu od začátku: jak vytvořit vizi školy.

Ředitel naživo posunuje školu vpřed –1. část: Jak vytvořit vizi školy
Mgr.
Irena
Trojanová
Ph.D.
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání PedF UK, lektorka, konzultantka a mentorka
Základní škola Církvice je neúplná základní škola s pěti kmenovými učebnami nacházející se nedaleko Kutné Hory. Její ředitelka (a zároveň výchovná poradkyně a třídní učitelka) Mgr. Ludmila Hrušková (ŘŠ) je ve funkci od roku 2016 a společně s paní zástupkyní Mgr. Šárkou Viktorovou (ZŘ) tvoří pedagogické

Související dokumenty

Pracovní situace

Kooperace učitelů ve světle profesního učení
2022/2023: Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevence v 1. pololetí školního roku
Kalendář
Činnost mateřské školy v prvním pololetí školního roku 2021/2022
Plány činnosti - červenec 2021
Plány činnosti - srpen 2021
Příplatek za vedení – nároková složka platu
2022/2023: Plán činnosti střední školy v 1. pololetí školního roku
2022/2023: Činnost školní družiny a školního klubu v 1. pololetí školního roku
2022/2023: Činnost základní umělecké školy v 1. pololetí školního roku
Oblasti plánování zaměstnanců
Nástroje vlastního hodnocení
Plán vlastního hodnocení
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Spolupráce pedagogických pracovníků
Školní družina a kritéria ČŠI
Činnost výchovného poradce a metodika prevence v prvním pololetí školního roku 2021/2022
Řízení změny
Škola v době mimořádných opatření - pohled vedení školy
Pyramida vitality - užitečný nástroj pro analýzu i stanovení cílů

Poradna

Platový tarif vedení školy
Vzdání se pracovního místa ředitele školy
Bývalá ředitelka
Jmenování a odstoupení ředitele školy
Přímá pedagogická činnost
Osobní příplatek
Přímá vyučovací povinnost
Zástupce ředitele
Dietní stravování
Přijímání ke vzdělávání
IVP
FKSP
Školní klub
Zřizovatel
Vzdání se funkce
Náhrada mzdy
Předávání agendy
Úvazek
DPP/DPČ v případě ředitele, který je statutárním orgánem právnické osoby
Míra vzdělávací povinnosti

Seriál

Ředitel naživo posunuje školu vpřed. 7. část: Jak zavést do školy kritické myšlení
Ředitel naživo posunuje školu vpřed. 6. část: Jak zapojit žáky do chodu školy
Ředitel naživo posunuje školu vpřed. 5. část: Jak na změnu ve vedení školy
Ředitel naživo posunuje školu vpřed. 4. část: Jak efektivně pracovat se žáky s odlišným mateřským jazykem
Ředitel naživo posunuje školu vpřed - 3. část: Jak efektivně nastavit hodnocení učitelů
Ředitel naživo posunuje školu vpřed - 2. část: Jak nastavit společná setkávání učitel - žák - rodič
Ředitel naživo posunuje školu vpřed - 1. část: Jak vytvořit vizi školy