Ředitel naživo posunuje školu vpřed. 6. část: Jak zapojit žáky do chodu školy

Vydáno: 9 minut čtení

Ředitel naživo je dvouletý akreditovaný vzdělávací program pro dvojice / trojice z vedení škol. Je určen pro ředitele základních a středních škol a jejich zástupce, kteří mají motivaci pracovat na tom, aby se děti v jejich školách učily naplno a s radostí, a chtějí své zkušenosti sdílet. V sérii rozhovorů si v letošním školním roce povídáme s absolventy programu o využití získaných znalostí a dovedností ze vzdělávacího programu v životě školy. V dnešním rozhovoru se zaměříme na zapojení žáků do chodu školy.

Ředitel naživo posunuje školu vpřed
6. část: Jak zapojit žáky do chodu školy
Mgr.
Irena
Trojanová
Ph.D.
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání PedF UK, lektorka, konzultantka a mentorka
Základní škola Mánesova v Otrokovicích má 28 tříd, které navštěvuje 537 žáků. Škola se nachází v klidné, okrajové časti města zvané Baťova a má nastavenou jasnou vizi: Cesta k úspěchu začíná u nás – podpoříme vaše talenty, rozvineme vaši vášeň, jsme nadšeni pro objevování. Proto vytváříme podmínky pro růst svých žáků i sebe samých. Věříme, že poctivá práce se vyplácí. Ředitelkou školy je Mgr. Bc. Marcela Javoříková (ŘŠ), její zástupkyní Mgr. Martina Kryšková, MBA. A právě s nimi, absolventkami Ředitele naživo, si budeme po

Související dokumenty

Pracovní situace

2022/2023: Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevence v 1. pololetí školního roku
Kalendář
Plány činnosti - červenec 2021
Plány činnosti - srpen 2021
Žákovská a studentská samospráva
Jak reagovat na požadavky rodičů, aby jejich dítě bylo vyjmuto z povinností stanovených ochrannými opatřeními Ministerstva zdravotnictví?
Školní stravování „předškoláka“ – vymáhání úhrady a prominutí dluhu
Kdy nejpozději musí škola oznámit zákonným zástupcům místo a čas konání školní akce?
2022/2023: Plán činnosti střední školy v 1. pololetí školního roku
2022/2023: Činnost školní družiny a školního klubu v 1. pololetí školního roku
2022/2023: Činnost základní umělecké školy v 1. pololetí školního roku
Školní program EV a jeho tvorba
Evaluace EV ve škole
Plán kontrolní činnosti - celý rok
Nástroje vlastního hodnocení
Plán vlastního hodnocení
Spolupráce pedagogických pracovníků
Školní družina a kritéria ČŠI
Činnost mateřské školy v prvním pololetí školního roku 2021/2022
Činnost výchovného poradce a metodika prevence v prvním pololetí školního roku 2021/2022

Poradna

Týdenní úvazek ředitele vykonávajícího i funkci výchovného poradce
Nástup nového ředitele a opětovné jmenování stávající zástupkyně ředitele základní školy
Dočasně jmenovaný ředitel školy = ztráta pracovní pozice v organizaci
Předávání agendy mezi bývalým a nastupujícím ředitelem
Nadúvazkové hodiny ředitele školy
Rozsah PPČ u ředitele školy
Vyjádření k doporučením inspekční zprávy a zpráva o odstranění nedostatků a přijatých preventivních opatření obsažených v protokolu o kontrole
Odvolání ředitele střediska volného času
Započtená praxe ředitele
Rozsah PPČ ředitele ZŠ
Ředitel školy a pracovní smlouva
Výpověď bývalého ředitele školy z důvodu fiktivní nadbytečnosti
Dodatek ke smlouvě nebo nová pracovní smlouva
Odvolání ředitele školy
Ukončení pracovního poměru – ředitel školy
Výkon veřejné funkce
Granty
Jmenování ředitele
Výuka Aj
Problémy ve třídě

Články

Seriál

Ředitel naživo posunuje školu vpřed. 7. část: Jak zavést do školy kritické myšlení
Ředitel naživo posunuje školu vpřed. 6. část: Jak zapojit žáky do chodu školy
Ředitel naživo posunuje školu vpřed. 5. část: Jak na změnu ve vedení školy
Ředitel naživo posunuje školu vpřed. 4. část: Jak efektivně pracovat se žáky s odlišným mateřským jazykem
Ředitel naživo posunuje školu vpřed - 3. část: Jak efektivně nastavit hodnocení učitelů
Ředitel naživo posunuje školu vpřed - 2. část: Jak nastavit společná setkávání učitel - žák - rodič
Ředitel naživo posunuje školu vpřed - 1. část: Jak vytvořit vizi školy