Ředitel naživo posunuje školu vpřed - 3. část: Jak efektivně nastavit hodnocení učitelů

Vydáno: 10 minut čtení

Ředitel naživo je dvouletý akreditovaný vzdělávací program pro dvojice / trojice z vedení škol. Je určen pro ředitele základních a středních škol a jejich zástupce, kteří mají motivaci pracovat na tom, aby se děti v jejich školách učily naplno a s radostí, a chtějí své zkušenosti sdílet. V sérii rozhovorů si v letošním školním roce povídáme s absolventy programu o využití získaných znalostí a dovedností ze vzdělávacího programu v životě školy. V dnešním rozhovoru se zaměříme na hodnocení a podávání zpětné vazby.

Ředitel naživo posunuje školu vpřed. 3. část: Jak efektivně nastavit hodnocení učitelů
Mgr.
Irena
Trojanová
Ph.D.
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání
Gymnázium Josefa Jungmanna v Litoměřicích nabízí osmiletý a čtyřletý studijní program naplňující vizi Náročnost a laskavost, v jejímž rámci poskytuje nejen kvalitní vzdělání, ale zaměřuje se také na hodnotové vzdělávání a zároveň rozvíjí osobnost žáka prostřednictvím klíčových kompetencí. Gymnázium je fakultní školou Přírodovědecké fakulty a Filozofické fakulty Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Školu navštěvuje 482 žáků rozdělených do osmnácti tříd. Pedagogů je celkem 53, část z nich pracuje na snížený úvazek. Ředitelkou školy je RNDr. Bc. Radka Balounová, Ph.D. (ŘŠ) – právě s ní a s její zástupkyní Mgr. Bc. Alenou Rupertovou (ZŘ) jsme si povídaly nejen o hodnocení učitelů.
Jak jste se vy dvě vlastně setkaly?

Související dokumenty

Pracovní situace

Hospitace
Řízení pracovního výkonu
Hodnocení pracovního výkonu
Hodnoticí rozhovor
Hodnocení a evaluace
Hodnocení pedagogického pracovníka
Školní družina a kritéria ČŠI
Hodnocení ředitele
Výroční zpráva ČŠI 2016/2017 - Kvalita a efektivita vzdělávání a vzdělávací soustavy ve školním roce 2016/2017
Odměna – nenároková složka platu
Osobní příplatek – nenároková složka platu
Odnětí osobního ohodnocení
Autoevaluace
Virtuální hospitace: cesta k lepší škole
Výplata mzdy a platu primárně na bankovní účet podle flexi novely zákoníku práce
Specializační příplatek
Kompetence vedoucích zaměstnanců a jiných zaměstnanců v oblasti kontroly
Návštěva u lékaře
Pracovněprávní důsledky odsouzení pedagogického pracovníka za trestný čin
Pracovní cesty

Poradna

Týdenní úvazek ředitele vykonávajícího i funkci výchovného poradce
Může žák ZŠ neprospět z výchovných předmětů?
Nástup nového ředitele a opětovné jmenování stávající zástupkyně ředitele základní školy
Hodnocení za 1. pololetí - nehodnocen
Dočasně jmenovaný ředitel školy = ztráta pracovní pozice v organizaci
Rozsah a obsah hodnocení žáka
Předávání agendy mezi bývalým a nastupujícím ředitelem
Nadúvazkové hodiny ředitele školy
Bezúhonnost před uzavřením pracovního poměru
Rozsah PPČ u ředitele školy
Vyjádření k doporučením inspekční zprávy a zpráva o odstranění nedostatků a přijatých preventivních opatření obsažených v protokolu o kontrole
Odvolání ředitele střediska volného času
Započtená praxe ředitele
Rozsah PPČ ředitele ZŠ
Ředitel školy a pracovní smlouva
Výpověď bývalého ředitele školy z důvodu fiktivní nadbytečnosti
Dodatek ke smlouvě nebo nová pracovní smlouva
Povinnost zaměstnavatele dát výpověď zaměstnanci pro nesplnění předpokladu odborné kvalifikace
Odvolání ředitele školy
Poskytnutí informací třetí osobě

Články

Seriál

Ředitel naživo posunuje školu vpřed. 7. část: Jak zavést do školy kritické myšlení
Ředitel naživo posunuje školu vpřed. 6. část: Jak zapojit žáky do chodu školy
Ředitel naživo posunuje školu vpřed. 5. část: Jak na změnu ve vedení školy
Ředitel naživo posunuje školu vpřed. 4. část: Jak efektivně pracovat se žáky s odlišným mateřským jazykem
Ředitel naživo posunuje školu vpřed - 3. část: Jak efektivně nastavit hodnocení učitelů
Ředitel naživo posunuje školu vpřed - 2. část: Jak nastavit společná setkávání učitel - žák - rodič
Ředitel naživo posunuje školu vpřed - 1. část: Jak vytvořit vizi školy