Ředitel naživo posunuje školu vpřed - 3. část: Jak efektivně nastavit hodnocení učitelů

Vydáno: 10 minut čtení

Ředitel naživo je dvouletý akreditovaný vzdělávací program pro dvojice / trojice z vedení škol. Je určen pro ředitele základních a středních škol a jejich zástupce, kteří mají motivaci pracovat na tom, aby se děti v jejich školách učily naplno a s radostí, a chtějí své zkušenosti sdílet. V sérii rozhovorů si v letošním školním roce povídáme s absolventy programu o využití získaných znalostí a dovedností ze vzdělávacího programu v životě školy. V dnešním rozhovoru se zaměříme na hodnocení a podávání zpětné vazby.

Ředitel naživo posunuje školu vpřed. 3. část: Jak efektivně nastavit hodnocení učitelů
Mgr.
Irena
Trojanová
Ph.D.
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání
Gymnázium Josefa Jungmanna v Litoměřicích nabízí osmiletý a čtyřletý studijní program naplňující vizi Náročnost a laskavost, v jejímž rámci poskytuje nejen kvalitní vzdělání, ale zaměřuje se také na hodnotové vzdělávání a zároveň rozvíjí osobnost žáka prostřednictvím klíčových kompetencí. Gymnázium je fakultní školou Přírodovědecké fakulty a Filozofické fakulty Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Školu navštěvuje 482 žáků rozdělených do osmnácti tříd. Pedagogů je celkem 53, část z nich pracuje na snížený úvazek. Ředitelkou školy je RNDr. Bc. Radka Balounová, Ph.D. (ŘŠ) – právě s ní a s její zástupkyní Mgr. Bc. Alenou Rupertovou (ZŘ) jsme si povídaly nejen o hodnocení učitelů.
Jak jste se vy dvě vlastně setkaly?

Související dokumenty

Pracovní situace

Hospitace
Řízení pracovního výkonu
Hodnocení pracovního výkonu
Hodnoticí rozhovor
Hodnocení pedagogického pracovníka
Hodnocení a evaluace
Školní družina a kritéria ČŠI
Hodnocení ředitele
Odměna – nenároková složka platu
Osobní příplatek – nenároková složka platu
Odnětí osobního ohodnocení
Výroční zpráva ČŠI 2016/2017 - Kvalita a efektivita vzdělávání a vzdělávací soustavy ve školním roce 2016/2017
Autoevaluace
Virtuální hospitace: cesta k lepší škole
Zajištění personalistiky ve škole
Hodnotitel
Příplatek za vedení – nároková složka platu
Má mít pedagog postavení úřední osoby dle trestního zákoníku?
Specifika skončení pracovního poměru vedoucího zaměstnance, jehož pracovní poměr vznikl jmenováním
Pracovní poměr na dobu určitou pedagogického pracovníka - pro malotřídní školy

Poradna

Rozsah PPČ u ředitele školy
Hodnocení za 1. pololetí - nehodnocen
Dočasně jmenovaný ředitel školy = ztráta pracovní pozice v organizaci
Odvolání ředitele střediska volného času
Ředitel školy a pracovní smlouva
Výpověď bývalého ředitele školy z důvodu fiktivní nadbytečnosti
Dodatek ke smlouvě nebo nová pracovní smlouva
Nadúvazkové hodiny ředitele školy
Bezúhonnost před uzavřením pracovního poměru
Hodnocení v náhradním termínu
Povinnost zaměstnavatele dát výpověď zaměstnanci pro nesplnění předpokladu odborné kvalifikace
Odvolání ředitele školy
Poskytnutí informací třetí osobě
Náhrada druhého cizího jazyka
Rozsah a obsah hodnocení žáka
Předávání agendy mezi bývalým a nastupujícím ředitelem
Prodloužení zkušební doby
Ukončení pracovního poměru – ředitel školy
Mimořádná lékařská prohlídka při dlouhodobé pracovní neschopnosti
Změna ředitele v soukromé škole

Články

Ředitel naživo posunuje školu vpřed -1. část: Jak vytvořit vizi školy
Ředitel naživo posunuje školu vpřed - 2. část: Jak nastavit společná setkávání učitel - žák - rodič