Kooperace učitelů ve světle profesního učení

Vydáno:

Učitelé i ředitelé tráví poměrně dost vzácného času tím, že se vzdělávají. Neobejdou se bez toho, protože požadavky společnosti na vybavenost občanů se proměňují velkým tempem, a mění se i samy děti. Vzdělávací politika při snaze o zvýšení kvality vzdělávání zavádí do systému novinky a potřebuje se postarat především o to, aby je přijali pedagogové, kteří je mají realizovat.

Související dokumenty

Pracovní situace

Rozvoj pedagogických pracovníků
Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Odborný rozvoj začínajících pedagogických pracovníků
Zvyšování kvalifikace pedagogických pracovníků
Moderní on-line způsoby profesního rozvoje učitelů
Příplatek za vedení – nároková složka platu
Oblasti plánování zaměstnanců
Školní družina a kritéria ČŠI
Základní momenty novely zákona o pedagogických pracovnících a novely školského zákona
Začínající učitelé
Spolupráce pedagogických pracovníků
Pojetí vzdělávání zaměstnanců
Kvalifikační dohoda
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Praktické tipy, náměty z oblasti ICT
Cíle profesního učení
Komunita praxe a její role v profesním učení učitelů
2022/2023: Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevence v 1. pololetí školního roku
Pracovněprávní důsledky odsouzení pedagogického pracovníka za trestný čin

Poradna

Platový tarif vedení školy
Vzdání se pracovního místa ředitele školy
Bývalá ředitelka
Pracovní poměr na dobu určitou - 10 měsíců
Jmenování a odstoupení ředitele školy
DVPP
Vedoucí učitel odborného výcviku
Přímá pedagogická činnost
Osobní příplatek
Kvalifikace
Přímá vyučovací povinnost
Zástupce ředitele
Přespočetné hodiny
Ukončení předškolního vzdělávání
Dietní stravování
Přijímání ke vzdělávání
IVP
FKSP
Školní klub
Zřizovatel