Strategické řízení a plánování v digitální škole

Vydáno:

V digitálním věku 21. století je nutné promýšlet, jak internet a digitální inovace ve vzdělávání proměňují samotné učení dětí a studentů. Je nutné měnit náš přístup jako odpovědných osob za tvorbu inspirativního prostředí, kde každý jednotlivec rozvíjí na maximum svůj potenciál a zároveň se učí žít v sociálních vazbách s ostatními ve společenství školy. Náš celkový přístup k inovacím podporujícím učení dětí musí být více založen na datech a informacích, které vyhodnocujeme a stojíme za zásadními rozhodnutími proměny naší školy.

Související dokumenty

Pracovní situace

Prolomená hesla k služebním e-mailům mohou být bránou k úniku dat ve školních sítích
Přístupnost školního webu podle litery zákona
Počítačová pracovna
Praktické tipy, náměty z oblasti ICT
Škola jako bezpečné místo pro učení s technologiemi a internetem
Volba operačního systému
Narušování online výuky
Školní bezdrátová síť (Wi-Fi)
Distanční vzdělávání a ochrana osobních údajů
Videokonference pro komunikaci školy na dálku
Zálohování dat
Údržba a plánování
Kdo je ICT správce
Elektronická třídní kniha
Kdo je ICT koordinátor/metodik
Jak zadat školní web
Vzorová zadávací dokumentace pro tvorbu školních webových stránek
Hodnocení životopisů uchazečů o zaměstnání
Zpřístupňování osobních údajů učitelů na webových stránkách školy

Poradna

Ochrana osobních údajů
Ukončení předškolního vzdělávání
Cestovní náhrady
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Výuka Aj
Smlouva
Zveřejňování fotografií
IT technika do výuky a nákup z dotace
Poskytování osobních údajů třetím osobám
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze Šablon
Zjišťování osobních údajů ve škole

Zákony

30 799/2005-551 stanovující "Standard ICT služeb ve škole" a náležitosti dokumentu "ICT plán školy" jako podmínky čerpání účelově určených finančních prostředků státního rozpočtu v rámci SIPVZ - aktualizace