Spolupracovat nestačí - Co má největší dopad na učení žáků?

Který z následujících faktorů podle vás nejvíce zefektivňuje výuku učitelů a zlepšuje výkony žáků? Aktivity pro zlepšení týmové spolupráce a komunikace mezi učiteli, sdílení dobré praxe mezi učiteli, anebo posilování vztahů s žáky a učiteli? Určitým způsobem všechny. Existuje ovšem jeden výrazně účinnější faktor – kolektivní efficacy.

Spolupracovat nestačí – Co má největší dopad na učení žáků?
Mgr.
Šárka
Miková
členka odborného vedení projektu Pomáháme školám k úspěchu financovaného Nadací The Kellner Family Foundation
Mgr.
Miloslav
Kubíček
člen odborného týmu projektu Pomáháme školám k úspěchu financovaného Nadací The Kellner Family Foundation
Nejrůznější formy spolupráce mezi učiteli dnes už běžně fungují v mnoha zákl

Související dokumenty

Pracovní situace

Komisionální zkouška žáka střední školy
Zákon o mimořádném ředitelském volnu a mimořádném vzdělávání distančním způsobem v souvislostech
Konflikt se žákem. Postup při řešení problémů se žáky
Schéma posuzování návratu ze zahraničí školami podle mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví
Příklad dobré praxe – kulatý stůl k problematice sociálního začleňování
Cíle profesního učení
Komunita praxe a její role v profesním učení učitelů
Spolupráce pedagogických pracovníků
Rozvoj pedagogických pracovníků
Nastavení komunikačních toků při komunikaci s rodiči
Školy a cestování žáků - varianty organizace akce
Převedení učitele na jinou práci za nouzového stavu
Škola v době mimořádných opatření - pohled vedení školy
Přespočetné hodiny - mimořádná opatření
Virtuální hospitace: cesta k lepší škole
Den, do kterého je žák, student žákem, studentem školy ve školním roce 2019/2020
Sebehodnocení žáků v době online výuky
Nástup do práce - znovu otevření škol v době mimořádných opatření
Ztráta věci z nezabezpečené skříňky
Pracovněprávní důsledky odsouzení pedagogického pracovníka za trestný čin

Poradna

Prodloužení zkušební doby
Odpovědnost školy za škodu - odpověď na dotaz
Dozor při odvozu do nemocnice - odborná poradna, odpověď na dotaz
Záskok za nemocného jazykáře - odborná poradna, odpověď na dotaz
Počet žáků ve třídě
Lesní školka
Pracovní poměr na dobu určitou - 10 měsíců
Poplatky za ŠD při rotační výuce
Vedoucí učitel odborného výcviku
Kvalifikace
Přespočetné hodiny
Žák v zahraničí
Platová třída
Odměna za očkování
Jmenování třídních, uvádějících a provázejících učitelů
Učitel autoškoly a adaptační období
Výuka Aj
Problémy ve třídě
Úvazek
Úvazek