Ředitel naživo je dvouletý akreditovaný vzdělávací program pro dvojice/trojice z vedení škol. Je určen pro ředitele základních a středních škol a jejich zástupce, kteří mají motivaci pracovat na tom, aby se děti v jejich školách učily naplno a s radostí, a chtějí své zkušenosti sdílet. V sérii rozhovorů si v letošním školním roce povídáme s absolventy programu o využití získaných znalostí a dovedností ze vzdělávacího programu v životě školy. V dnešním rozhovoru se zaměříme na nastavení týmové spolupráce.
Jak nastavit efektivní týmovou spolupráci
Ředitel naživo posunuje školu vpřed, 8. část
Mgr.
Irena
Trojanová
Ph.D.
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání PedF UK, lektorka, konzultantka a mentorka
Základní škola a Mateřská škola
Dr.
Edvarda Beneše se nachází na severním okraji Prahy a ve čtyřech budovách se v ní vzdělává 1 420 žáků v 63 třídách, součástí je i jedna třída mateřské školy. O rozvoj dětí se stará 107 pedagogů včetně vedení, 18 vychovatelů a 16 asistentů. Vize školy „Vytváříme nejlepší místo pro žáky“ se opírá o čtyři pilíře: Pomáháme žákům růst, Měníme se pro budoucnost, Spolupracujeme a učíme se v týmu a Jsme aktivní součástí místní komunity. Ředitelem školy je Mgr. Martin Střelec (ŘŠ) a jednou ze tří zástupkyň Mgr. Jana Češková (ZŘ).Odkdy spolupracujete v rámci vedení školy?
ŘŠ:
Já jsem ředitelem školy od roku 2009, Jana přišla v roce 2015. Rok pracovala jako speciální pedagožka a v roc