Vzdělávání koordinátorů EV

Vydáno:

Hlavním cílem EV na školách je komplexní pojetí všech aktivit, které k realizaci tohoto záměru směřují. Klíčovými aktéry jsou především ředitelé škol a koordinátoři jako reprezentanti managementu environmentální výchovy na školách.

Související dokumenty

Pracovní situace

Strategické dokumenty pro rozvoj environmentální výchovy ve školách
Evaluace EV ve škole
Školní program EV a jeho tvorba
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem
Určení formy, obsahu a pravidel používání žákovské knížky
Spolupráce pedagogických pracovníků
Nastavení komunikačních toků při komunikaci s rodiči
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Školy jako centra vzdělávání pro udržitelný rozvoj a jejich odpovědnost
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Pedagogická intervence na základní škole a výkaz P1c-01
Nastavení strategie výuky na dálku
Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Mimoškolní akce školy – vybrané specifické aktivity
Oblasti plánování zaměstnanců
Příklad dobré praxe – kulatý stůl k problematice sociálního začleňování
Řízení změny
Aplikace bio-optimalizovaného pro-kognitivního osvětlení do školských zařízení

Poradna

Prodloužení zkušební doby
Záskok za nemocného jazykáře - odborná poradna, odpověď na dotaz
Pracovní poměr na dobu určitou - 10 měsíců
Vedoucí učitel odborného výcviku
Kvalifikace
Přespočetné hodiny
Ukončení předškolního vzdělávání
Platová třída
Výkaz práce
Odměna za očkování
Povinné předškolní vzdělávání
Celková doba přerušení vzdělávání ve střední škole
Jmenování třídních, uvádějících a provázejících učitelů
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Učitel autoškoly a adaptační období
Výuka Aj
Úvazek
Úvazek
Podnapilý rodič
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze Šablon