Co řeší začínající ředitelé?

Vydáno: 5 minut čtení

Čeho se ředitelé při nástupu do funkce nejvíce obávají? Byrokracie, starých struktur, že si budou víc rozumět s dětmi než s dospělými, ale také toho, že na to nemají. Na druhou stranu se těší na to, že změní české školství, že kolegům konečně dají to, po čem léta volají, že se budou realizovat. To a mnoho dalšího zaznívalo na třech celodenních setkáních začínajících ředitelů.

Co řeší začínající ředitelé?
Mgr.
Tomáš
Hazlbauer
ředitel CEDU – Centra pro demokratické učení, o. p. s.
Mgr.
Jaroslav
Novák
ře

Související dokumenty

Pracovní situace

Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Příplatek za vedení – nároková složka platu
Role zřizovatele v pedagogické oblasti
Základní momenty novely zákona o pedagogických pracovnících a novely školského zákona
2022/2023: Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevence v 1. pololetí školního roku
Kalendář
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Spolupráce pedagogických pracovníků
Školní družina a kritéria ČŠI
Řízení změny
Škola v době mimořádných opatření - pohled vedení školy
Pyramida vitality - užitečný nástroj pro analýzu i stanovení cílů
Řízení distanční výuky
Měsíční plán zahájení školního roku
Začínající učitelé
Vzdělávání koordinátorů EV
Určení formy, obsahu a pravidel používání žákovské knížky
Komunita praxe a její role v profesním učení učitelů
Nastavení komunikačních toků při komunikaci s rodiči
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte

Poradna

Předávání agendy mezi bývalým a nastupujícím ředitelem
Platový tarif vedení školy
Vzdání se pracovního místa ředitele školy
Bývalá ředitelka
Jmenování a odstoupení ředitele školy
Přímá pedagogická činnost
Osobní příplatek
Přímá vyučovací povinnost
Zástupce ředitele
Ukončení předškolního vzdělávání
Dietní stravování
Přijímání ke vzdělávání
IVP
FKSP
Školní klub
Zřizovatel
Výkaz práce
Vzdání se funkce
Náhrada mzdy
Povinné předškolní vzdělávání