Konflikty ve škole. Od prevence k řešení

Vydáno:

V mailové schránce se vám zase kupí maily typu: Proč neučíte matematiku Hejného nebo proč učíte matematiku Hejného? Proč trávíte tolik času venku, děti se nic pořádného nenaučí nebo neměli byste trávit raději více času venku, když informace si dnes může každý „vygooglit“? Možná se vám vrší náměty a tipy na levnější, efektivnější, lepší a šetrnější způsoby testování na covid-19, odmítání testování, požadování testování, odmítání roušek, požadování roušek, pro a proti distanční, rotační i prezenční výuce a vy máte pocit, že se skutečně nezavděčíte nikomu?

V kuchyňce zjistíte, že vám zase někdo sebral podepsané mléko, zmizel váš oblíbený hrnek, kolegové se dohadují, zda je lepší nebo horší učit matematiku Hejného a že zásadně nesouhlasí nebo souhlasí s testováním dětí na covid-19. Na chodbě zaslechnete větu, že „se tady nikomu n