Líný učitel a nepochopitelné hodnocení

Vydáno:

Leckomu by se mohlo zdát, že formativní hodnocení je takovým vzdělávacím hitem učitelů, že snad ani nelze nalézt někoho, kdo by těmi myšlenkami nebyl alespoň mírně ovátý. Pamatuji se na mnoho hlasů, které tvrdily, že covidovou přestávku využily davy českých učitelů mimo jiné i na vylepšení svých hodnotících dovedností.

Líný učitel a nepochopitelné hodnocení
Robert
Čapek
lektor, psycholog, učitel, didaktik a Líný učitel

Související dokumenty

Pracovní situace

Určení formy, obsahu a pravidel používání žákovské knížky
Odborný rozvoj začínajících pedagogických pracovníků
Kvalifikační dohoda
Zvyšování kvalifikace pedagogických pracovníků
VP, středisko výchovné péče a OSPOD
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole - 2. část
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Rok na střední škole v zahraničí z právního pohledu
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Bílá kniha
Přehled hlavních strategických a koncepčních dokumentů v oblasti vzdělávání
Možné potíže plynoucí z intelektového nadání
Nastavení strategie výuky na dálku
Individuální konzultace na půdě školy
Vzdělávání koordinátorů EV
Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání
Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015

Poradna

Vstupní lékařská prohlídka u pedagoga na DPP
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Výuka Aj
Účastníci zájmového vzdělávání ve školním klubu
Ředitel školy - uzavírání a vyplácení DPP
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze Šablon