Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015

Vydáno:

Ministr školství, mládeže a tělovýchovy Marcel Chládek schválil po projednání v 26. poradě vedení MŠMT Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015.

Související dokumenty

Pracovní situace

Externí hodnocení školy a školského zařízení Českou školní inspekcí a zřizovatelem
Školní družina a kritéria ČŠI
Výroční zpráva ČŠI 2016/2017 - Kvalita a efektivita vzdělávání a vzdělávací soustavy ve školním roce 2016/2017
Vlastní hodnocení školy - právní úprava
Hodnocení a evaluace
Nástroje vlastního hodnocení
Plán vlastního hodnocení
Postavení České školní inspekce v našem vzdělávacím systému
Základní metodický rámec pro hodnocení škol ze strany zřizovatele
Přezkoumání průběhu a výsledků maturitní zkoušky
Bílá kniha
Evaluace EV ve škole
Vzdělávání ve SŠ s vysokou mírou neúspěšnosti žáků ve společné části MZ
Autoevaluace
Virtuální hospitace: cesta k lepší škole
2022/2023: Plán činnosti střední školy v 1. pololetí školního roku
2022/2023: Činnost základní umělecké školy v 1. pololetí školního roku
Hodnotitel
Hodnocení maturitní zkoušky

Poradna

Náhrada druhého cizího jazyka
Výuka plavání a omluvenky
Výuka Aj
Poskytnutí informací třetí osobě
Rozsah a obsah hodnocení žáka
Hodnocení za 1. pololetí - nehodnocen
Nehodnocení
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Hodnocení v náhradním termínu
Celková doba přerušení vzdělávání ve střední škole
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze Šablon
Může žák ZŠ neprospět z výchovných předmětů?