Ředitelé škol: Avengers českého vzdělávání

Vydáno:

O kom jiném by mohl být tento Letní speciál než o nich?! Po roce plném výzev se ukázalo, že naši Avangers: ředitelky a ředitelé škol, mají speciální „super“ schopnosti. V jejich roli se snoubí potřeba být efektivními manažery, dobrými hospodáři a provozními řediteli, odborně erudovanými pedagogickými leadery a k tomu osobnostmi přirozeně vůdčími, osvícenými a obdařenými odolností i „šestým smyslem“, který je dokáže nasměrovat na trendy budoucnosti i varovat před (někdy nečekanými) hrozbami. A je jasné, že stejně jako Avengers potřebují mít dobré (hmotné) zázemí, skvělý trénink, vynikající vybavení a aktuální informace. To si vy, ředitelé škol, plně zasloužíte a na tom chceme společně s vašimi zřizovateli pracovat!

Tento školní rok byl, dovolím si říct, „fičákem“, který jsme všichni zažili na vlastní kůži. Pandemie COVID-19 přinesla školství přechod na distanční formy vzdělávání a překotnou digitalizaci škol. Způsobila na jedné straně technologický posun celého vzdělávacího systému, kdy se digitální technologie ocitly v centru výuky napříč všemi předměty a oblastmi učení (od češtiny po tělocvik až k praktické výuce). A ukázala odolnost i flexibilitu českých ředitelů a jejich týmů a také schopnost naší společnosti podpořit vzděláva