Nástroje umělé inteligence a ředitel školy - 2. část Ředitel jako podporovatel AI ve škole

Vydáno: 6 minut čtení

V prvním ze tří dílů seriálu s tématem umělé inteligence (artificial intelligence, AI) z pohledu ředitele školy jsme se zaměřili na to, jak může ředitel školy ve své učitelské roli využít nejrůznější nástroje založené na umělé inteligenci, aby sám získal dostatečnou praxi, zvýšil své sebevědomí v oblasti digitálních kompetencí a mohl svým vzorem inspirovat další pedagogické pracovníky.

Nástroje umělé inteligence a ředitel školy - 2. část Ředitel jako podporovatel AI ve škole
Mgr.
Marek
Adler
ředitel ZŠ Be Open v pražských Hostavicích; jako lektor spolupracuje s neziskovou iniciativou AI dětem; natáčí podcast Mozaika vzdělávání;www.marekadler.cz
Nyní si položíme otázku

Související dokumenty

Pracovní situace

Jak zadat školní web
Vzorová zadávací dokumentace pro tvorbu školních webových stránek
Přístupnost školního webu podle litery zákona
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Praktické tipy, náměty z oblasti ICT
Škola jako bezpečné místo pro učení s technologiemi a internetem
Defacement webových stránek
Je vaše škola v bezpečí i v kyberprostoru?
Prolomená hesla k služebním e-mailům mohou být bránou k úniku dat ve školních sítích
Výběr informační technologie
Evidence softwaru
Údržba a plánování
Volba operačního systému
Zálohování dat
Počítačová pracovna
Školní bezdrátová síť (Wi-Fi)
Elektronická třídní kniha
Kdy mohu ve škole používat ChatGPT?
Zkušenosti s uzavřením škol i distančním vzděláváním
Mediální vzdělávání

Poradna

Změna ředitele v soukromé škole
Přespočetné hodiny u statutárního zástupce ředitele ZUŠ
Jmenování ředitele
Vzdání se funkce
Výkon veřejné funkce
Granty
DPP/DPČ v případě ředitele, který je statutárním orgánem právnické osoby
Míra vzdělávací povinnosti
Platový tarif vedení školy
Vzdání se pracovního místa ředitele školy
Bývalá ředitelka
Jmenování a odstoupení ředitele školy
Přímá pedagogická činnost
Osobní příplatek
Přímá vyučovací povinnost
Zástupce ředitele
Dietní stravování
Přijímání ke vzdělávání
IVP
FKSP

Články

Nástroje umělé inteligence a ředitel školy - 1. část: AI jako pomocnice učitele