Chyba jako příležitost - 9. část: vzděláváme se, ale...

Chyby jsou s námi stále a je jen na nás, jak se k nim postavíme. My ve Škole rodu ženského jsme si vybraly poučení a sdílení. Poučení ideálně znamená chyby již neopakovat. A sdílíme je, aby se z nich poučili i ostatní. Dnes představujeme naši další chybu a tou je nezacílené vzdělávání.

Chyba jako příležitost – 9. část: vzděláváme se, ale…
Mgr.
Irena
Trojanová
Ph.D.
Autorka blogu skolaroduzenskeho.cz, ředitelka ZŠ Bohumila Hrabala v Praze
Mgr.
Zuzana
Svobodová
Ph.D., DBA
Autorka blogu skolaro

Související dokumenty

Pracovní situace

Zvyšování kvalifikace pedagogických pracovníků
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Rozvoj pedagogických pracovníků
Pojetí vzdělávání zaměstnanců
Odborný rozvoj začínajících pedagogických pracovníků
Kvalifikační dohoda
Praktické tipy, náměty z oblasti ICT
Prohlubování kvalifikace pedagogických pracovníků
Učící se komunity učitelů
Moderní on-line způsoby profesního rozvoje učitelů
Cíle profesního učení
Specifika řízení soukromé a církevní školy
Čerpání dovolené a volno k samostudiu
Účast na školení během víkendu
Školní asistent, dvojjazyčný asistent, speciální pedagog, školní psycholog, kariérový poradce
Začínající učitelé
Co je to whistleblowing?
Pracovní poměr na dobu určitou pedagogických pracovníků od 1. 9. 2023
Vnitřní platový předpis v pracovněprávních souvislostech, 1. část

Poradna

DVPP
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Výuka Aj
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze Šablon

Články

Chyba jako příležitost - 3. část: smysluplné hospitace
Chyba jako příležitost - 2. část: efektivní porady
Chyba jako příležitost - 1. část: výběr uvádějícího učitele
Chyba jako příležitost - 7. část: o přetěžování pilířů
Chyba jako příležitost - 8. část: chyby v komunikaci
Chyba jako příležitost - 6. část: Pochvala před nastoupenou jednotkou
Chyba jako příležitost - 4. část: Špatně popsaná náplň práce aneb "To udělá Monča!"
Chyba jako příležitost - 5. část: Vyložit jasně karty na stůl, nebo lehce naznačovat?