Chyba jako příležitost - 9. část: vzděláváme se, ale...

Chyby jsou s námi stále a je jen na nás, jak se k nim postavíme. My ve Škole rodu ženského jsme si vybraly poučení a sdílení. Poučení ideálně znamená chyby již neopakovat. A sdílíme je, aby se z nich poučili i ostatní. Dnes představujeme naši další chybu a tou je nezacílené vzdělávání.

Chyba jako příležitost – 9. část: vzděláváme se, ale…
Mgr.
Irena
Trojanová
Ph.D.
Autorka blogu skolaroduzenskeho.cz, ředitelka ZŠ Bohumila Hrabala v Praze
Mgr.
Zuzana
Svobodová
Ph.D., DBA
Autorka blogu skolaro

Související dokumenty

Pracovní situace

Zvyšování kvalifikace pedagogických pracovníků
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Pojetí vzdělávání zaměstnanců
Odborný rozvoj začínajících pedagogických pracovníků
Kvalifikační dohoda
Praktické tipy, náměty z oblasti ICT
Rozvoj pedagogických pracovníků
Prohlubování kvalifikace pedagogických pracovníků
Moderní on-line způsoby profesního rozvoje učitelů
Učící se komunity učitelů
Čerpání dovolené a volno k samostudiu
Účast na školení během víkendu
Cíle profesního učení
Specifika řízení soukromé a církevní školy
Školní asistent, dvojjazyčný asistent, speciální pedagog, školní psycholog, kariérový poradce
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci
Kolektivní smlouva
Odborná kvalifikace pedagogických pracovníků na 1. stupni ZŠ a v přípravných třídách
Odborná kvalifikace pedagogických pracovníků na SŠ

Poradna

Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze Šablon
Výuka Aj
DVPP
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání

Články

Chyba jako příležitost - 3. část: smysluplné hospitace
Chyba jako příležitost - 2. část: efektivní porady
Chyba jako příležitost - 1. část: výběr uvádějícího učitele
Chyba jako příležitost - 7. část: o přetěžování pilířů
Chyba jako příležitost - 8. část: chyby v komunikaci
Chyba jako příležitost - 6. část: Pochvala před nastoupenou jednotkou
Chyba jako příležitost - 4. část: Špatně popsaná náplň práce aneb "To udělá Monča!"
Chyba jako příležitost - 5. část: Vyložit jasně karty na stůl, nebo lehce naznačovat?