Rok 2020 uspíšil digitalizaci, dlouhodobé problémy ale zůstávají. Audit EDUin představuje pět klíčových témat za uplynulý rok

Vydáno:

Dění v roce 2020 ve vzdělávacím systému už tradičně shrnuje a hodnotí Audit vzdělávacího systému, který od roku 2014 vydává organizace EDUin. Soubor textů se zabývá tím, jak vzdělávací systém naplňuje své cíle ve vybraných oblastech. Pět klíčových témat roku 2020 je zpracovaných formou analýzy, hledáme ale i cesty k řešení aktuálních výzev.

Jednotlivé texty se letos věnují těmto tématům:
*
digitalizace škol v kontextu pandemie,
*
testování a jeho problémy,
*
systémová proměna učitelské přípravy,
*

Související dokumenty

Pracovní situace

Rok na střední škole v zahraničí z právního pohledu
Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Odborný rozvoj začínajících pedagogických pracovníků
Kvalifikační dohoda
Zvyšování kvalifikace pedagogických pracovníků
VP, středisko výchovné péče a OSPOD
Finanční gramotnost - modelové úlohy
Pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 2 školského zákona
Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015
Bezplatné poskytování učebnic
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Bílá kniha
Přehled hlavních strategických a koncepčních dokumentů v oblasti vzdělávání
Vzdělávání koordinátorů EV
Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání
Možnost vzdělávat se současně ve více mateřských školách
Mediální vzdělávání
Nenávist na internetu se dá řešit včasnou prevencí, ale i aktivitami ve třídě
Určení formy, obsahu a pravidel používání žákovské knížky
Zákon o mimořádném ředitelském volnu a mimořádném vzdělávání distančním způsobem v souvislostech

Poradna

Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Celková doba přerušení vzdělávání ve střední škole
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Výuka Aj
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze Šablon