Tento článek je druhým z třídílné série, v níž bychom rádi představili naši ucelenou linku vzdělávání pro učitele a zároveň s tím nabídli naše přemýšlení, proč si myslíme, že má tato cesta smysl, a o co se na ní opíráme. V prvním článku jsme představili základní kurz Učitel koučem a ukázali, kde vidíme styčnou plochu koučování s učením J. A. Komenského. Dnešní článek představí navazující kurz, Učitel jako vědomý průvodce třídy, a tři pilíře, přes něž podle nás vede cesta k tomu, aby se z učitele takový vědomý průvodce stal.
Učitel jako vědomý průvodce třídy: od JÁ k MY
V Akademii Libchavy vytváříme prostor pro zastavení, společné hledání a objevování
Pavel
Fiala
kouč, lektor a garant
Tereza
Mocová
koučka, lektorka
V době, kdy se vzdělávání dramaticky proměňuje, vystupuje do popředí potřeba nového pohledu na roli učitele. Již nestačí být pouze