Jak učit žáky řešit problémy podle metodiky RRRR

Vydáno: 3 minuty čtení

V předchozích číslech jsme vám představili metodický soubor Respekt, Rozmanitost, Rovnost & Resilience, zkráceně RRRR, který Society for All (SOFA, dříve ČOSIV) tento školní rok pilotuje na několika základních a středních školách. Od dalšího školního roku bude poskytnut školám jako inspirace, jak systematicky podpořit socioemoční učení a wellbeing žáků. V tomto článku se zaměříme na čtvrtou tematickou oblast metodik s názvem Řešení problémů.

Jak učit žáky řešit problémy podle metodiky RRRR
Mgr.
Petra
Saňáková
vystudovala Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy,

Související dokumenty

Pracovní situace

Činnost výchovného poradce a metodika prevence v prvním pololetí školního roku 2021/2022
Školní metodik prevence
Syndrom vyhoření a jeho prevence
Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevenceve 2. pololetí školního roku 2021/2022
Nenávist na internetu se dá řešit včasnou prevencí, ale i aktivitami ve třídě
2022/2023: Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevence v 1. pololetí školního roku
Jak postupovat v případě konfliktních situací ve škole
Adaptační kurzy
Jak na modrou velrybu
Metodické doporučení k primární prevenci rizikového chování u dětí a mládeže
Nový metodický pokyn k prevenci a řešení šikany
Metodické doporučení k primární prevenci rizikového chování u dětí, žáků a studentů ve školách a školských zařízeních
Minimální preventivní program
Mezioborová spolupráce při ochraně dětí ohrožených syndromem CAN
Jak komunikovat s dětmi, které prožívají ztrátu blízké osoby (rodiče)
Konflikt se žákem. Postup při řešení problémů se žáky
Jednání výchovné komise
Školní psycholog na střední škole
Kariérové poradenství
Metodické doporučení MŠMT pro práci s Individuálním výchovným programem v rámci řešení rizikového chování žáků

Poradna

Problémy ve třídě

Články

Jak podpořit žáky v tom, aby se nebáli vyhledat pomoc?
Jak na náročné situace podle metodiky RRRR