Hospitační vychytávky. 10. část - I věci neživé si zaslouží pozornost...

Vydáno: 4 minuty čtení

Náš seriál o hospitacích dnes končí. V předchozích devíti částech jsme podrobně popsali, co hospitující pedagog sleduje ve vyučovací hodině. Dívá se, co dělá učitel pro naplnění cíle hodiny, jak hodnotí žáky i zda podporuje osvojení klíčových kompetencí. Zaměřili jsme se i na činnost žáků a upozornili na řešení možných problémů. Zbývá tedy to poslední a tím jsou věci neživé. Protože i ony – ač se to možná nezdá – mohou mít na hladký průběh hodiny vliv.

Hospitační vychytávky
10. část – I věci neživé si zaslouží pozornost…
Mgr.
Irena
Trojanová

Související dokumenty

Pracovní situace

Oblasti plánování zaměstnanců
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Plán kontrolní činnosti - celý rok
Kalendář
Nástroje vlastního hodnocení
Plán vlastního hodnocení
Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevenceve 2. pololetí školního roku 2021/2022
Činnost školní družiny a školního klubu ve 2. pololetí školního roku 2021/2022
Činnost mateřské školy v prvním pololetí školního roku 2021/2022
Činnost výchovného poradce a metodika prevence v prvním pololetí školního roku 2021/2022
Plány činnosti - červenec 2021
Plány činnosti - srpen 2021
Plán činnosti 1. pololetí školního roku 2021/2022 na středních školách
2022/2023: Činnosti mateřské školy v 1. pololetí školního roku
Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevence ve 2. pololetí školního roku 2023/2024
Plán činnosti střední školy na měsíc únor 2024
Ukončení školního roku
2022/2023: Plán činnosti střední školy v 1. pololetí školního roku
2022/2023: Činnost školní družiny a školního klubu v 1. pololetí školního roku

Články

Hospitační vychytávky. 7. část - Kompetence
Hospitační vychytávky. 8. část - A co žáci?
Hospitační vychytávky. 1. část - Hospitace jako návštěva
Hospitační vychytávky. 9. část - A co když se nám tak úplně nedaří?
Hospitační vychytávky. 5. část - komunikace a motivace
Hospitační vychytávky. 2. část - cíl vyučovací hodiny
Hospitační vychytávky. 6. část - Individuální přístup a hodnocení žáků
Hospitační vychytávky. 3. část - organizace vyučovací hodiny a využívání pomůcek
Hospitační vychytávky. 4. část - odborná správnost výuky a mezipředmětové vztahy