Proč v ZUŠ improvizovat aneb Kdy začíná být hudba uměním

Vydáno: 7 minut čtení

Ovládání nástroje je klíčem k odemknutí dveří hudby. Při výuce na ZUŠ by bylo dobré si ale uvědomit, že to, co se skrze nástroj otevře, je důležitější než samotný klíč.

Proč v ZUŠ improvizovat aneb Kdy začíná být hudba uměním
Vít
Rokyta
lektor improvizace, učitel ZUŠ Luhačovice, multiinstrumentalista, sólový kytarista
A tak, ačkoliv se hudebník může soustředit na zdokonalování svých dovedností, nesmí zapomenout na důležitost toho, co tímto klíčem odemyká, co je ta pravá síla hudby. Energie, atmosféra, radost, schopnost spojit hudbou lidi, vyjádřit touhy, vyvolat vzpomínky, zažít relaxaci. Co je pro nás to, kvůli če

Související dokumenty

Pracovní situace

2022/2023: Činnost základní umělecké školy v 1. pololetí školního roku
Vysvědčení v základních uměleckých školách
Používání učebnic v základní a střední škole
Příklad dobré praxe – kulatý stůl k problematice sociálního začleňování
Kdy nejpozději musí škola oznámit zákonným zástupcům místo a čas konání školní akce?
Oblasti plánování zaměstnanců
Školy jako centra vzdělávání pro udržitelný rozvoj a jejich odpovědnost
Strategické dokumenty pro rozvoj environmentální výchovy ve školách
Školní program EV a jeho tvorba
Evaluace EV ve škole
Vzdělávání koordinátorů EV
Organizace odborné praxe - směrnice
Doporučení MŠMT pro mateřské školy k problematice pozdního vyzvedávání dítěte z mateřské školy po ukončení provozu
Manuál krizové komunikace
Komunikační strategie školy - šablony
Právo na informace o dítěti partnera (nevlastním dítěti)
Finanční gramotnost - modelové úlohy
Kariérové poradenství
Vztah rodičů a školy pohledem práva
Řádná docházka žáka do školy a nepřítomnost žáka ve vyučování

Poradna

Přechod práv a povinností na nového zaměstnavatele
Kvalifikace
Bezpečnost
Kvalifikace
Soukromá hudební škola - přímá vyučovací povinnost - odborná poradna, odpověď na dotaz
Limit dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku u obecně prospěšné společnosti
Je možný zkrácený úvazek ředitele a zástupce ředitele
Normy pro osvětlení při výuce výtvarného oboru na ZUŠ
Studium v ZUŠ
Rozsah pracovní doby v pracovní smlouvě pro pedagogy ZUŠ
Nástup zletilého žáka do ZUŠ od druhého pololetí
Nadúvazková hodina v ZUŠ - vznik nároku na příplatek
Přespočetné hodiny u statutárního zástupce ředitele ZUŠ