Škola, která se sama neučí, popírá samotný smysl své existence

Vydáno:

Musí se sama škola učit? Jistě! Kvalitní průběžná a strategická zpětná vazba pro školy však často chybí. Nabízíme techniky a nástroje, které snižují přetížení učitelů a přitom zefektivňují výuku. Školám, které se neustále učí, jak učit co nejlépe.

 

Škola, která se sama neučí, popírá samotný smysl své existence
Tomáš
Hruda
propagátor studijní autonomie a celoživotního systémového rozvoje talentu, rosteme@educationrepublic.cz, educationrepublic.cz/rosteme
Víte, že škola má primárně rozvíjet potenciál všech žákůa používat přitom ty nejúčinnější metody. Víte, že didakticky a organizačně dobře zvládnutá výuka nenechá na holičkách ani ty s mimořádným nadáním, ani ty, kteří potřebují pomocnou ruku. Jste ale zavaleni byrokracií a balancujete mezi svou vizí a požadavky kolegů, rodičů a zřizovatele. Na jedné straně obrovská odpovědnost a snaha o profesionalitu, na druhé spousta překážek. Moc dobře si uvědomujete, jak velký je rozdíl mezi každodenní realitou a akademickým