Školní fórum jako nástroj pro podporu wellbeingu

Vydáno: 5 minut čtení

Možnost vyjádřit svůj názor a aktivně ovlivňovat dění kolem sebe je úzce propojená s wellbeingem. Jednou z cest, jak dětem a mladým lidem tuto možnost poskytnout, je komunitní projednávání. Vědomí toho, že mají vliv na dění ve své škole a obci, přispívá k jejich celkovému pocitu pohody.

Školní fórum jako nástroj pro podporu wellbeingu
Michaela
Boková
vedoucí
Jedním z p

Související dokumenty

Pracovní situace

Učitelé – kategorie pomáhající profese
Stres v osobním a pracovním životě učitele
Syndrom vyhoření a jeho prevence
Zvyšování psychické odolnosti pedagogů
Zvyšování psychické odolnosti učitelek MŠ
2022/2023: Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevence v 1. pololetí školního roku
Adaptační kurzy
Konflikt se žákem. Postup při řešení problémů se žáky
Činnost výchovného poradce a metodika prevence v prvním pololetí školního roku 2021/2022
Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevenceve 2. pololetí školního roku 2021/2022
Nenávist na internetu se dá řešit včasnou prevencí, ale i aktivitami ve třídě
Mezioborová spolupráce při ochraně dětí ohrožených syndromem CAN
Školní psycholog na střední škole
Kariérové poradenství
Školní metodik prevence
Jednání výchovné komise
Jak komunikovat s dětmi, které prožívají ztrátu blízké osoby (rodiče)
Jak postupovat v případě konfliktních situací ve škole
Příklad dobré praxe – kulatý stůl k problematice sociálního začleňování
Metodické doporučení MŠMT pro práci s Individuálním výchovným programem v rámci řešení rizikového chování žáků

Poradna

Poplatky za ŠD při rotační výuce
Žák v zahraničí
Odpovědnost školy za škodu - odpověď na dotaz
Dozor při odvozu do nemocnice - odborná poradna, odpověď na dotaz
Počet žáků ve třídě
Výuka Aj
Problémy ve třídě