V čem školy často chybují při šetření šikany - další zkušenosti z cest s ČŠI

Vydáno: 5 minut čtení

V minulém čísle ŠPP jsme se zabývali některými omyly, které se objevují ve školách při šetření šikany. V dnešním článku se podíváme na další z nich, a to sice na hodnocení a sankcionování chování žáků, resp. na provázání udělovaných sankcí se školním řádem.

V čem školy často chybují při šetření šikany – další zkušenosti z cest s ČŠI
Mgr.
Jarmila
Kubáňková
Ph.D.
metodička služeb 116 000 a 116 1

Související dokumenty

Pracovní situace

Metodické doporučení k primární prevenci rizikového chování u dětí a mládeže
Šikana ve školní třídě
Metodický pokyn Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy k řešení šikanování ve školách a školských zařízeních
Nový metodický pokyn k prevenci a řešení šikany
Jak na modrou velrybu
Minimální preventivní program
Národní strategie primární prevence rizikového chování dětí a mládeže
Metodické doporučení MŠMT pro práci s Individuálním výchovným programem v rámci řešení rizikového chování žáků
Metodické doporučení k primární prevenci rizikového chování u dětí, žáků a studentů ve školách a školských zařízeních
Adaptační kurzy
Strategie prevence rizikových projevů chování u dětí a mládeže
Školní metodik prevence
Záškoláctví a skryté záškoláctví - jak mu předcházet
Nenávist na internetu se dá řešit včasnou prevencí, ale i aktivitami ve třídě
Jak postupovat v případě konfliktních situací ve škole
Škola jako bezpečné místo pro učení s technologiemi a internetem
Školní psycholog na základní škole
Syndrom vyhoření a jeho prevence
Činnost výchovného poradce a metodika prevence v prvním pololetí školního roku 2021/2022
Školní psycholog na střední škole

Poradna

Problémy ve třídě
Skartační předpisy u dotazníků při šetření šikany

Články

V čem školy často chybují při šetření šikany - zkušenosti z cest s ČŠI