Digitální wellbeing začíná ve zkušenosti školy

Vydáno: 6 minut čtení

Digitální wellbeing představuje nesporně téma, které rezonuje se školním prostředím. Panuje poměrně silné konsenzuální přesvědčení, že „by se s ním mělo začít něco dělat“, ale není úplně snadné říci co. Tak jako u závislostního chování i v případě práce s digitálními technologiemi platí dvě důležité zásady – vlastní problémy marginalizujeme a velkou část zodpovědnosti nese mimo jedince i sociální systém či prostředí, ve kterém se pohybuje.

Digitální wellbeing začíná ve zkušenosti školy
Doc. RNDr.
Michal
Černý
Ph.D.
zástupce vedoucího Katedry informačních studií a knihovnictví
Tímto článkem bychom chtěli nastínit některé první drobné kroky, které může učinit vedení školy k tomu, aby toto téma mohlo reflektovat. Jistě je možné hovořit