Funkčně-estetická výtvarná řešení pro interaktivní činnosti v MŠ

Vydáno: 7 minut čtení

S Mateřskou školou Nad Vodovodem na Praze 10 spolupracuji jako výtvarnice již několik let. Postupně jsem navrhovala a realizovala výtvarná řešení v exteriéru i interiéru.

Funkčně-estetická výtvarná řešení pro interaktivní činnosti v MŠ
akad. mal.
Táňa
Svatošová
www.tanart.cz,
Začalo to pomalováním šedé, nudné betonové zdi dlouhé bezmála 70 metrů lemující příchod do MŠ. Jako základní motiv celého výtvarného řešení jsem zvolila VODU, protože se jedná o mateřskou školu s adresou Nad Vodovodem, navíc s motivem vody MŠ intenzivně pracuje v mnoha ohledech a činnostech.
Na dlouhé betonové zdi se tak postupně odvíjí barevný příběh od kapky přes potůček, vlnky, vlny a tok až po mořský a podmořský svět. Nechybí samozřejmě ryby, lodě, kocábky, ale ani různé tajemné vodní bytosti, rostliny, koráli, chobotnice, velryba, vše doprovázeno množstvím kapiček, bublinek a vodní tříště.

Související dokumenty

Pracovní situace

Činnost mateřské školy v prvním pololetí školního roku 2021/2022
Plány činnosti - srpen 2021
Doporučení MŠMT pro mateřské školy k problematice pozdního vyzvedávání dítěte z mateřské školy po ukončení provozu
2022/2023: Činnosti mateřské školy v 1. pololetí školního roku
Rovný přístup k předškolnímu vzdělávání - Doporučení veřejné ochránkyně práv
Školní stravování „předškoláka“ – vymáhání úhrady a prominutí dluhu
Kdy nejpozději musí škola oznámit zákonným zástupcům místo a čas konání školní akce?
2022/2023: Plán činnosti střední školy v 1. pololetí školního roku
2022/2023: Činnost školní družiny a školního klubu v 1. pololetí školního roku
2022/2023: Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevence v 1. pololetí školního roku
2022/2023: Činnost základní umělecké školy v 1. pololetí školního roku
Hodnocení žáka omluveného z důvodu odmítání testování, ochrany dýchacích cest
Činnost výchovného poradce a metodika prevence v prvním pololetí školního roku 2021/2022
Plány činnosti - červenec 2021
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Jak reagovat na požadavky rodičů, aby jejich dítě bylo vyjmuto z povinností stanovených ochrannými opatřeními Ministerstva zdravotnictví?
Plán činnosti 1. pololetí školního roku 2021/2022 na středních školách
Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevenceve 2. pololetí školního roku 2021/2022
Činnost školní družiny a školního klubu ve 2. pololetí školního roku 2021/2022

Poradna

Mzdové náklady na kuchařky v mateřské škole
Přijetí dítěte do MŠ po odvolání a registrační číslo
Adaptační doba pro dítě v MŠ a možnost vyloučení
Příspěvek z FKSP na obědy u školky
Navýšení kapacity školní jídelny
Možnost současného přihlášení dítěte ve dvou mateřských školách
Vzdělávání předškoláků mimo MŠ
Pracovní zařazení učitelky MŠ vyučující žáka-cizince českému jazyku
Dítě se zlomenou rukou v MŠ
Adaptační období v MŠ a bezpečnost
Přijetí dítěte do MŠ
Docházka do MŠ v předškolním roce dítěte
Předškolák a očkování
Pedagogické koncepce
Směrnice
Dobrovolnická práce
Jmenování ředitelky
Vychovatelka ŠD
Ukončení pracovního poměru
Míra vzdělávací povinnosti