Řízení školy online
Aplikace pro řízení školy

30denní zkušební přístup ZDARMA

Registrace

Kategorie pracovních situací

Pracovní situace

Seřadit podle::

Seřadit podle::

Internet, sociální média

Facebook je do výuky sice pohodlný nástroj, ale jeho používáním žáky v on-line prostředí pracovat nenaučíme N

Autor/autoři: Mgr. Michal Kaderka

Na konci června v médiích rezonovala polemika, zda používat Facebook ve výuce a či k jeho používání žáky nutit, pokud na nejrozšířenější sociální síti nemají účet. Někteří učitelé údajně vyžadují používání Facebooku i u žáků mladších třinácti let....

Jak fungují sociální sítě N

Autor/autoři: Josefína Knollová

Průvodce po sociálních sítích od Zvol si info: Jak fungují a na co dát pozor?

Jak vytvořit správně online „rodičák“? N

Autor/autoři: Ing. Karel Klatovský

Situace posledních měsíců převedla do online podoby mnoho aktivit, u kterých to nebylo zvykem. Nejčastěji se pochopitelně jednalo o online výuku a její různé formy, ale školy často přešly do online formy i třeba se zápisy prvňáčků. Další na řadě b...

Jak zadat školní web? N

Autor/autoři: Mgr. Ivan Vovk

Jak zadat výrobu školního webu? Chcete pro svoji školu kvalitní web? Pak budete jednat s internetovou firmou, která ho pro vás vyrobí. Jak při tom postupovat, na co se soustředit a na co si dát pozor?

Komunikace školy s veřejností na internetu a uživatelské testování www stránek N

Autor/autoři: doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Rozvoj ICT významně ovlivnil i komunikaci škol s veřejností. Webové prezentace škol se již staly povinnou záležitostí vzdělávacích institucí a lze si jen těžko představit, že by v současné době škola nevyužívala internet pro komunikaci se žáky, ro...

Kvalitní škola musí mít kvalitní web. Ale jak na to? N

Autor/autoři: Petr Soukeník

Pokud chtějí školy zaujmout uchazeče, neměly by podcenit svůj marketing. Rádi bychom vám představili, jak k marketingu školy přistupujeme v "Než zazvoní". Dnes začínáme s významem webu a tím, jak zajistit marketingově kvalitní web. V příštím čísle...

Mediální vzdělávání N

Autor/autoři: Bc. Michal Kučerák, Mgr. Michal Kaderka, Ing. Karel Strachota, Mgr. Martin Vonášek, Mgr. Jana Šindlerová, Petr Nutil, Vojtěch Bruk, Jolana Fuchsová

V červnovém vydání časopisu Řízení školy (ročník 2018) vyšlo několik podnětných článků k "mediálnímu vzdělávání". Jejich shrnutí naleznete v této Pracovní situaci a v přiloženém PDF souboru. Nesnažme se zastavit digitální revoluci sentimentem ke ...

Na co se zaměřit při výběru školní Wi-Fi? N

Autor/autoři: Zuzana Humajová

Znáte to, studenti a žáci si dnes zvykli být neustále online – Facebook, Instagram a další sociální sítě prohlížejí takřka neustále, vyhledávají si informace na Googlu či Seznamu, mohou si rozšířit znalosti na Wikipedii a sledují videa na YouTube....

Nenávist na internetu se dá řešit včasnou prevencí, ale i aktivitami ve třídě N

Autor/autoři: Mgr. Michal Kaderka

Pro nejmenovaného, byť konkrétního obyvatele Frýdku-Místku muselo být velkým překvapením, když byl letos v dubnu obviněn za výrok „Tam by sednul granát jak pr..l na prkýnko“, který adresoval teplickým prvňáčkům ze ZŠ Plynární. Pravděpodobně byla u...

Proč se tolik chytrých lidí nachytalo na BFF? N

Autor/autoři: Mgr. Michal Kaderka

Protože si myslí, že jsou lepší než děti, ale nejsou. Tak by se dala stručně shrnout odpověď na otázku, proč tolik lidí uvěřilo naprosté pitomosti. A protože neví, že na sociálních sítích je nutné vše ověřovat a informace je nutné kriticky hodnotit.

Kategorie pracovních situací

  • Situace podle typu školy
  • Situace podle zřizovatele