Co přinese Strategie 2030+ do učitelské profese

Svět se mění rychleji, než si myslíme. Naše děti budou žíti v jiném světě, než ve kterém jsme vyrůstali my. Dnešní prvňáčci budou pracovat do roku 2080! Za život změní dle odhadů více než pětkrát své povolání. Na to vše by měla děti škola připravit. Je to těžký úkol, ale společně ho můžeme zvládnout.

Co přinese Strategie 2030+ do učitelské profese
Mgr.
Jaromír
Beran
MŠMT, ředitel odboru vzdělávací politiky sekce vzdělávání, sportu a mládeže, zástupce náměstka téže sekce
Mgr.
Lukáš
Seifert
MŠMT, vedoucí oddělení strategie a analýz
V říjnu byla vládou schválena nová Strategie

Související dokumenty

Pracovní situace

Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Možnost vzdělávat se současně ve více mateřských školách
Přerušení vzdělávání (§ 66 odst. 5 školského zákona)
Přerušení vzdělávání žákyně dle § 66 odst. 6 školského zákona
Vzdělávání v soukromých a církevních základních a středních školách
Školní vzdělávací program
Revize RVP
Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015
Bezplatné poskytování učebnic
Vzdělávání koordinátorů EV
Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání
Finanční gramotnost - modelové úlohy
Pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 2 školského zákona
Zákon o mimořádném ředitelském volnu a mimořádném vzdělávání distančním způsobem v souvislostech
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole - 2. část
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Možné potíže plynoucí z intelektového nadání

Poradna

Výuka Aj
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze šablon