Šest principů globálního paktu hudebního vzdělávání

Vydáno: 12 minut čtení

Skupina Music Education Policy Group (dále jen MEPG), která je součástí Arts Investment Forum, Arts Council England a Australia Council for the Arts, spojuje přední profesní asociace, které ovlivňují politiku v oblasti hudebního vzdělávání na národní úrovni.

Šest principů globálního paktu hudebního vzdělávání
Tomáš
Kolafa
výkonný ředitel AZUŠ ČR, ředitel ZUŠ Liberec
MEPG vytváří mezinárodní platformu pro komunikaci národních asociací a předávání informací v oblasti hudebního vzdělávání. Přináší kulturně rozmanité pohledy na společné klíčové zájmy v oblasti uměleckého vzdělávání s cílem působit na politickou reprezentaci. Na níže formulované principy je proto dobré nahlížet z širokého úhlu pohledu – od zemí, ve kterých není ukotvena ani základní hudební výchova, přes vzdělávacích nadace v zemích třetího světa až po historicky tradiční a propracované vzdělávací systémy Evropy nebo Asie.
Šest principů hudebního vzdělávání v minulých letech definovalo několik desítek zástupců asociací a univerzitních osobností ze 40 zemí světa. Koordinaci a zpracování zajišťovala generální tajemnice Arts Investment
Forum
Londýn
Erica Louise Eyrich
, Ph.D. AZUŠ ČR spolupracuje s MEPG od roku 2018.
1. Lidskost (lidství)
Hudba je př

Související dokumenty

Pracovní situace

Vzdělávání koordinátorů EV
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Určení formy, obsahu a pravidel používání žákovské knížky
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem
Nastavení strategie výuky na dálku
2022/2023: Činnost základní umělecké školy v 1. pololetí školního roku
Vysvědčení v základních uměleckých školách
Začínající učitelé
Jak je to s důležitými sděleními v elektronických žákovských knížkách a prokazatelným podpisem rodičů?
Základní momenty novely zákona o pedagogických pracovnících a novely školského zákona
Zákonný zástupce
Doporučení MŠMT pro mateřské školy k problematice pozdního vyzvedávání dítěte z mateřské školy po ukončení provozu
Manuál krizové komunikace
Školy jako centra vzdělávání pro udržitelný rozvoj a jejich odpovědnost
Strategické dokumenty pro rozvoj environmentální výchovy ve školách
Školní program EV a jeho tvorba
Evaluace EV ve škole
Organizace odborné praxe - směrnice

Poradna

Přespočetné hodiny u statutárního zástupce ředitele ZUŠ
Výuka Aj
Limit dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku u obecně prospěšné společnosti
Přechod práv a povinností na nového zaměstnavatele
Kvalifikace
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Bezpečnost
Kvalifikace
Povinné předškolní vzdělávání
Nadúvazková hodina v ZUŠ - vznik nároku na příplatek
Soukromá hudební škola - přímá vyučovací povinnost - odborná poradna, odpověď na dotaz
Je možný zkrácený úvazek ředitele a zástupce ředitele
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze šablon