Jak jsme zaváděli dílny čtení ve třídě a ve škole

V dalším díle seriálu o dílnách čtení se seznámíme se zkušenostmi dvou základních škol – v Mostě a v Třinci –, které tento formát zavedly.

Jak jsme zaváděli dílny čtení ve třídě a ve škole
Mgr.
Emilie
Bandová
učitelka 8. ZŠ Most a pedagogická konzultantka projektu Pomáháme školám k úspěchu
Mgr.
Klára
Voldhonsová
učitelka 8. ZŠ Most a pedagogická konzultantka projektu Pomáháme školám k

Související dokumenty

Pracovní situace

Školní program EV a jeho tvorba
Odborný výcvik v kontextu praktického vyučování a druhu práce
Bílá kniha
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Rámcový vzdělávací program pro gymnázia
Upravený Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Evaluace EV ve škole
Rámcový vzdělávací program pro speciální vzdělávání
Školní vzdělávací program
Revize RVP
Školní družina a kritéria ČŠI
Mediální vzdělávání
Spolupráce pedagogických pracovníků
Školní kurikulum – tvorba ŠVP
Videokonference pro komunikaci školy na dálku
Začínající učitelé
Kdy nejpozději musí škola oznámit zákonným zástupcům místo a čas konání školní akce?
Přehled hlavních strategických a koncepčních dokumentů v oblasti vzdělávání
Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání
Novela maturitní vyhlášky

Články

Dílna čtení jako příležitost pro společné profesní učení
Dílna čtení jako pramen a oáza dětského čtenářství - 2. část
Dílna čtení jako pramen a oáza dětského čtenářství - 1. část
Dílna čtení jako příležitost k rozvíjení čtenářských dovedností u žáků
Dílna čtení v 9. třídě
Hodnocení v dílně čtení
Co přináší a obnáší pravidelná dílna čtení na 2. stupni
Dílny čtení - jak na ně (nejen) v první třídě
Jak propojujeme dílny čtení s výukou literatury