Dílna čtení jako příležitost k rozvíjení čtenářských dovedností u žáků

Vydáno: 6 minut čtení

V 7. díle seriálu se dozvíte, že pokud učitel dobře sleduje a vyhodnocuje čtenářské preference a potřeby žáků, může dílny čtení systematicky využívat k rozvíjení rozmanitých čtenářských dovedností.

Dílna čtení jako příležitost k rozvíjení čtenářských dovedností u žáků
Mgr.
Jiřina
Majerová
psycholožka, členka odborného týmu a pedagogická konzultantka projektu Pomáháme školám k úspěchu
Mgr.

Související dokumenty

Pracovní situace

Mediální vzdělávání
Školní kurikulum – tvorba ŠVP
Rámcový vzdělávací program pro speciální vzdělávání
Školní vzdělávací program
Revize RVP
Školní program EV a jeho tvorba
Bílá kniha
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Rámcový vzdělávací program pro gymnázia
Upravený Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Odborný výcvik v kontextu praktického vyučování a druhu práce
Rámcové vzdělávací programy středního odborného vzdělávání
Přehled hlavních strategických a koncepčních dokumentů v oblasti vzdělávání
Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání
Odborová organizace
Začínající učitelé
Mimoškolní akce školy – exkurze
Mimoškolní akce školy – vybrané specifické aktivity
Mimoškolní akce školy – ubytování a stravování
Mimoškolní akce školy – dohled nad dětmi/žáky

Články

Dílna čtení jako příležitost pro společné profesní učení
Dílna čtení jako pramen a oáza dětského čtenářství - 2. část
Dílna čtení jako pramen a oáza dětského čtenářství - 1. část
Dílna čtení v 9. třídě
Hodnocení v dílně čtení
Co přináší a obnáší pravidelná dílna čtení na 2. stupni
Dílny čtení - jak na ně (nejen) v první třídě
Jak propojujeme dílny čtení s výukou literatury
Jak jsme zaváděli dílny čtení ve třídě a ve škole