Dílna čtení v 9. třídě

Vydáno: 6 minut čtení

V dnešním díle seriálu autoři popisují, jak může probíhat jedna konkrétní dílna čtení ve třídě, která ji zažívá dlouhodobě od svých čtenářských začátků.

Dílna čtení v 9. třídě
Mgr.
Pavlína
Rosická
pedagogická
Mgr.
Tom
Tychtl
učitel
Čtenářský zážitek je pro mě jakýkoliv p

Související dokumenty

Pracovní situace

Školní program EV a jeho tvorba
Odborný výcvik v kontextu praktického vyučování a druhu práce
Začínající učitelé
Spolupráce pedagogických pracovníků
Mediální vzdělávání
Kdy nejpozději musí škola oznámit zákonným zástupcům místo a čas konání školní akce?
Školní kurikulum – tvorba ŠVP
Videokonference pro komunikaci školy na dálku
Školní družina a kritéria ČŠI
Rámcový vzdělávací program pro speciální vzdělávání
Školní vzdělávací program
Revize RVP
Evaluace EV ve škole
Bílá kniha
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Rámcový vzdělávací program pro gymnázia
Upravený Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Ukončení školního roku
Činnost školní družiny a školního klubu ve 2. pololetí školního roku 2021/2022
Školní stravování „předškoláka“ – vymáhání úhrady a prominutí dluhu

Články

Dílna čtení jako příležitost pro společné profesní učení
Dílna čtení jako pramen a oáza dětského čtenářství - 2. část
Dílna čtení jako pramen a oáza dětského čtenářství - 1. část
Dílna čtení jako příležitost k rozvíjení čtenářských dovedností u žáků
Hodnocení v dílně čtení
Co přináší a obnáší pravidelná dílna čtení na 2. stupni
Dílny čtení - jak na ně (nejen) v první třídě
Jak propojujeme dílny čtení s výukou literatury
Jak jsme zaváděli dílny čtení ve třídě a ve škole