Co si z distanční výuky odnést? Radí webináře Učíme nanečisto

Vydáno:
Uplynul divoký a nevyzpytatelný rok, ve kterém se střídala prezenční, distanční i rotační výuka. Možná poprvé v historii českého školství procvičila pedagogy v umění být dobrým učitelem i na obrazovce počítače. Pomocnou ruku učitelům hned zkraje pandemie podal projekt Učíme online, který rozjel webináře Učíme nanečisto zaměřené na sdílení zkušeností mezi pedagogy s online výukou, zorganizoval sbírku počítačů pro potřebné rodiny, pomáhal i s připojením rodin k internetu nebo se zprovozněním technologií k online výuce ve školách. Dobrovolnické koordinátorky webinářů Učíme nanečisto Klára Podpierová
a Kateřina Beranová si chválí hlavně zapojení učitelů v roli lektorů na webinářích a ohlíží se za těmi nejžádanějšími kurzy.

 

 

 

Zatímco v běžné třídě můžete interagovat se studenty, diskutovat, vnímat dynamiku skupiny nebo mít přehled o tom, pro koho je téma snadné a pochopitelné a kdo kulhá za vozem, online výuka je disciplína úplně jiná. Webináře Učíme nanečisto proto zapojily lektory a pedagogy, kteří mají praktické zkušenosti s tím,

jak udělat online výuku komplexní, poutavou a přínosnou