To, jak škola funguje, je potřeba vidět zevnitř

Vydáno: 7 minut čtení

Pokud škola vede aktivní dialog s rodiči svých žáků, logicky by se to mělo pozitivně propisovat do jejího chodu. Jedním z příkladů takovéto funkční spolupráce je Základní škola Řevnice. O tom, jaké náměty rodiče do prostředí tříd vnáší, jaké aktivity s učiteli domlouvají, i o tom, na kterých projektech přímo participují, jsme si povídali s jejím ředitelem Tomášem Řezníčkem. „Na společných setkáních s rodiči řešíme nápady, co se podařilo, co nikoliv a jak dál. Samozřejmě někdy přijde i návrh, na který řeknu ne, ale vždy se snažím své rozhodnutí vysvětlit. Fungujeme na přátelské bázi.“

To, jak škola funguje, je potřeba vidět zevnitř
Mgr.
Michela
Váchová
Odborná editorka Učitelského měsíčníku
Mohl byste vaši školu představit?
Základní škola v Řevnicích u Prahy má v tuto chvíli 705 žáků, kapacita je téměř naplněna. Dále je tu 92 zaměstnanců, z toho je 45 učitelů, mimo to s námi pracuje i 20 asistentek pedagoga, protože máme poměrně rozsáhlou skupinu dětí se speciálními vzděláv