Sdílení v rámci týmu. Změna jako příležitost, 3. část

Vydáno: 5 minut čtení

V minulém dílu jsme se zaměřili na to, jak vytvořit funkční tým pro promýšlení změn školního vzdělávacího programu v souvislosti se změnami RVP. Upozornili jsme na důležitost správného složení a vedení týmu. Nyní se posuneme dál – k tomu, jak tým rozhýbat, jak začít bezpečně sdílet zkušenosti a jak zorganizovat diskusi, která bude směřovat k hledání konkrétních návrhů a prvních úprav.

Sdílení v rámci týmu
Změna jako příležitost, 3. část
Mgr.
Zuzana
Svobodová
Ph.D., DBA
katedra andragogiky a managementu vzdělávání PedF UK
Dobrý tým totiž nestojí jen na složení, které je samozřejmě velmi důležité, ale především na způsobu komunikace. Pokud chceme, aby týmová spolupráce vedla k reálným krokům a skutečné zm