Poradní orgány MŠMT pro odborné a další vzdělávání jako nástroj partnerského dialogu

Vydáno: 5 minut čtení

Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+ usiluje o to, aby absolvent vstupující na trh práce byl schopný se pružně adaptovat na nové podmínky, reagovat na nové tendence a trendy a být připraven se dále rozvíjet a vzdělávat.

Poradní orgány MŠMT pro odborné a další vzdělávání jako nástroj partnerského dialogu
Ing. Bc.
Petr
Bannert
Ph.D.
ředitel odboru středního, vyššího odborného a dalšího vzdělávání MŠMT
K tomu je ovšem nezbytné dobře fungující propojení mez

Související dokumenty

Pracovní situace

Bílá kniha
Školní kurikulum – tvorba ŠVP
Rámcový vzdělávací program pro speciální vzdělávání
Odborný výcvik v kontextu praktického vyučování a druhu práce
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Rámcový vzdělávací program pro gymnázia
Upravený Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Školní program EV a jeho tvorba
Školní vzdělávací program - metodické materiály
Revize RVP
Mediální vzdělávání
Přehled hlavních strategických a koncepčních dokumentů v oblasti vzdělávání
Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání
Metodické doporučení MŠMT k zajištění výuky plavání v základních školách 2023
Kdy nejpozději musí škola oznámit zákonným zástupcům místo a čas konání školní akce?
Výroční zpráva ČŠI 2016/2017 - Kvalita a efektivita vzdělávání a vzdělávací soustavy ve školním roce 2016/2017
Žákovská a studentská samospráva
Školní řád MŠ - směrnice a komentář
Školní metodik prevence
Kázeňská opatření

Poradna

Šablony
Výuka odborného předmětu školní ekonomkou
Kvalifikace učitele na gymnáziu
Studium pedagogiky pro učitele odborných předmětů SŠ
Podmínky praxe budoucích zdravotních sester studujících na VOŠ

Zákony

561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
179/2006 Sb. o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání a o změně některých zákonů (zákon o uznávání výsledků dalšího vzdělávání)