Poradní orgány MŠMT pro odborné a další vzdělávání jako nástroj partnerského dialogu

Vydáno: 5 minut čtení

Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+ usiluje o to, aby absolvent vstupující na trh práce byl schopný se pružně adaptovat na nové podmínky, reagovat na nové tendence a trendy a být připraven se dále rozvíjet a vzdělávat.

Poradní orgány MŠMT pro odborné a další vzdělávání jako nástroj partnerského dialogu
Ing. Bc.
Petr
Bannert
Ph.D.
ředitel odboru středního, vyššího odborného a dalšího vzdělávání MŠMT
K tomu je ovšem nezbytné dobře fungující propojení mez

Související dokumenty

Pracovní situace

Školní kurikulum – tvorba ŠVP
Rámcový vzdělávací program pro speciální vzdělávání
Bílá kniha
Odborný výcvik v kontextu praktického vyučování a druhu práce
Mediální vzdělávání
Školní vzdělávací program
Revize RVP
Školní program EV a jeho tvorba
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Rámcový vzdělávací program pro gymnázia
Upravený Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Metodické doporučení MŠMT k zajištění výuky plavání v základních školách 2023
Přehled hlavních strategických a koncepčních dokumentů v oblasti vzdělávání
Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání
Metodické doporučení k primární prevenci rizikového chování u dětí, žáků a studentů ve školách a školských zařízeních
Výroční zpráva ČŠI 2016/2017 - Kvalita a efektivita vzdělávání a vzdělávací soustavy ve školním roce 2016/2017
Kdy nejpozději musí škola oznámit zákonným zástupcům místo a čas konání školní akce?
Zápis k povinné školní docházce (do prvního ročníku základního vzdělávání)
Školní řád MŠ - směrnice a komentář
Možnost opustit pracoviště během přestávky v práci

Poradna

Studium pedagogiky pro učitele odborných předmětů SŠ
Šablony

Zákony

561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
179/2006 Sb. o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání a o změně některých zákonů (zákon o uznávání výsledků dalšího vzdělávání)