Žák, učitel a škola v bezpečí: Proč by se škola měla věnovat kybernetické bezpečnosti, kdo a jak na to

Vydáno: 5 minut čtení

Digitální technologie jsou často diskutovaným tématem ve školách. Ať už se jedná o mobilní telefony žáků, využívání aplikací ve výuce nebo novou informatiku. Tématem, které se k digitálním technologiím neodmyslitelně váže, je kybernetická bezpečnost, která bývá chápána jako záležitost učitelů informatiky, ICT koordinátorů, případně správců sítí. Svou roli v kybernetické bezpečnosti má však celá škola, a tedy i jednotliví učitelé. V příspěvku si jednotlivé role přiblížíme a řekneme si několik tipů, jak se ke své roli postavit odpovědně.

Žák, učitel a škola v bezpečí: Proč by se škola měla věnovat kybernetické bezpečnosti, kdo a jak na to
Mgr.
Petra
Kudrna Sobková
lektorka digitálních technologií a designerka osvětových materiálů,