Jádrové a rozšiřující kurikulum jako cesta k prohloubení nerovností

Vydáno: 4 minuty čtení

Obávám se, že dělení na jádrové a rozšiřující kurikulum tak, jak je popisováno v dokumentu Hlavní směry revize Rámcového vzdělávacího programu, bude mít za následek další růst nerovností v českém vzdělávacím systému.

Jádrové a rozšiřující kurikulum jako cesta k prohloubení nerovností
RNDr.
Jana
Strak

Související dokumenty

Pracovní situace

Revize RVP
Školní program EV a jeho tvorba
Bílá kniha
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Rámcový vzdělávací program pro gymnázia
Upravený Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Odborný výcvik v kontextu praktického vyučování a druhu práce
Školní kurikulum – tvorba ŠVP
Školní vzdělávací program - metodické materiály
Mediální vzdělávání
Přehled hlavních strategických a koncepčních dokumentů v oblasti vzdělávání
Kdy nejpozději musí škola oznámit zákonným zástupcům místo a čas konání školní akce?
Spolupráce pedagogických pracovníků
Evaluace EV ve škole
Videokonference pro komunikaci školy na dálku
Rámcový vzdělávací program pro speciální vzdělávání
Školní družina a kritéria ČŠI
Začínající učitelé
2022/2023: Plán činnosti střední školy v 1. pololetí školního roku
2022/2023: Činnost školní družiny a školního klubu v 1. pololetí školního roku

Poradna

Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze Šablon
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Výuka Aj
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Celková doba přerušení vzdělávání ve střední škole
Přestup žáka cizince
Postup školy v případě, že přijatá žákyně se neúčastnila vzdělávání a zákonný zástupce nekomunikuje
Změna druhého cizího jazyka
Podpůrná opatření od 1. 1. 2026