Společné znaky ZŠ a SŠ s pohybově zdatnými a pohybově slabšími žáky

Vydáno: 2 minuty čtení

Sekundární analýza

Česká školní inspekce uskutečnila v letech 2021 a 2022 tematické šetření, které se na úrovni základního a středního vzdělávání zabývalo hodnocením podmínek, průběhu a výsledků realizace tělesné výchovy a dalších pohybových aktivit ve školách.

Součástí tematického šetření byla tato dílčí šetření - hospitace hodin tělesné výchovy, elektronické dotazování vedení škol i učitelů a měření tělesné zdatnosti žáků.

Sekundární analýza Společné znaky základních a středních škol s pohybově zdatnými a pohybově slabšími žáky dále rozšiřuje uvedená zjištění svým záměrem zhodnotit specifika škol s vysokým zastoupením žáků s výbornými výsledky v hodnocení tělesné zdatnosti na jedné straně a škol s vysokým zastoupením žáků se slabými výsledky v hodnocení tělesné zdatnosti na straně druhé. Vůči takto vymezeným skupinám škol jsou posuzovány hodnoty vybraných charakteristik podmínek a průběhu realizace tělesné výchovy a dalších pohybových aktivit ve školách. Ty mohou být inspirací pro zahájení nebo rozvoj pohybových aktivit v nich.

Sekundární analýzu si můžete přečíst ve formátu elektronické publikace nebo si ji stáhnout jako pdf

Aktivní škola – autoevaluace

Vlastní hodnocení školy  v oblasti podpory pohybových aktivit žáků - metodické doporučení si můžete přečíst ve formátu elektronické publikace nebo si jej stáhnout jako pdf.

Zdroj: https://csicr.cz/cz/Aktuality/Sekundarni-analyza-Spolecne-znaky-ZS-a-SS-s-pohybo