V digitální platformě Skoala učitelé našli průvodce i oporu

Vydáno: 5 minut čtení

Způsob, jakým se finanční gramotnost vyučuje na českých školách, se často liší podle předmětu i přístupu pedagoga. Na mnoha z nich se téma objevuje jen okrajově, a to navzdory tomu, že mladí lidé se v oblasti financí stále necítí jistě. Na Základní škole Partyzánská v České Lípě se výuce finanční gramotnosti věnují ve volitelném předmětu finance a já, který vede přímo ředitel školy Karel Minařík. Finanční témata zde probírají s využitím digitální platformy Skoala, jež učitelům nabízí více než 140 metodik a zároveň jim poskytuje podporu u složitějších okruhů, například při výkladu investic nebo daní. Jak taková hodina se Skoalou vypadá v praxi?

V digitální platformě Skoala učitelé našli průvodce i oporu
Výuka finanční gramotnosti v České Lípě
Rabea
Benguedihová
Lektorka KNKTR
Iva
Pešková
Lektorka KNKTR