Je to už dost dávno, co jsem začala používat elektronickou nástěnku Padlet. Tuším, že jsem jej poprvé viděla na konferenci pro učitele angličtiny v Brightonu. A protože ráda zkouším nové věci a obzvlášť IT ve výuce, hned jsem začala s Padletem experimentovat. Přesto je možné, že Padlet nevyužíváte, a to je opravdu škoda. Je to užitečný nástroj umožňující spolupráci, ale já jej také využívám ke „skladování“ materiálů. Navíc se neustále vyvíjí a dnes je propojen s umělou inteligencí, což – přiznám se – zatím nemám odzkoušené. Ale pojďme na to pomalu. Ráda bych vám ukázala několik svých oblíbených způsobů využití Padletu.
Máte padlet? A mohla bych ho vidět?
Mgr.
Libuše
Kohutová
Gymnázium, Třinec, příspěvková
Individuální práce žáka
Představme si například, že od žáků chceme na konci hodiny zpětnou vazbu. Někdo používá tzv. exit ticket neboli výstupní lístek, což znamená, že žáci na konci hodiny napíšou na kousek papíru odpovědi na otázky typu „Jaké dvě věci ses dneska naučil/a?“, „Na co by ses ještě potřeboval/a zeptat?“ a podobně. Velmi jednoduše můžete připravit padlet, na který žáci „nalepí“ svůj lísteček s odpověďmi. Ty si pak v klidu můžete přečíst, hned budete vědět, co ještě žáci potřebují, a můžete