Digitální kompetence učitelů: Od teorie k praxi

Vydáno: 9 minut čtení

Už několik let máme k dispozici český překlad Evropského rámce digitálních kompetencí pedagogů DigCompEdu i online nástroj Učitel21, který má pomoci učitelům ohodnotit vlastní digitální kompetence a lépe nasměrovat svůj další rozvoj. Letos vydal Národní pedagogický institut ČR publikaci Michala Černého DigCompEdu: Digitální kompetence učitelů od teorie k praxi, který tento rámec významně přibližuje každodenní práci pedagogů.

Digitální kompetence učitelů: Od teorie k praxi
PhDr.
Daniela
Kramulová
Revize ICT, Národní pedagogický institut ČR
S autorem online publikace, RNDr. Michalem Černým, Ph.D., který působí na katedře informačních studií a knihovnictví Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, si povídáme především o tom, proč může být publikace užitečná také pro vedení školy.
Učitelé získávaní a zdokonalují své digitální
kompetence
podstatnou měrou na pracovišti. Ve škole využívají komunikační technologie, digitálními pomůcky, výukové aplikace a další nástroje, jejichž pořízení