Může být plošný zákaz mobilních telefonů ve školách přínosem, nebo je stávající platná legislativa dostačující? Lze považovat plošný zákaz mobilních telefonů ve školách za skutečně efektivní opatření s cílem více podpořit a rozvíjet duševní zdraví žáků a studentů?
Patří mobilní telefony do škol? Je plošný zákaz skutečně řešením?
Mgr.
Martin
Úlovec
zmocněnec
Mgr.
David
Chvátal
oddělení
Digitální technologie se staly neoddělitelnou součástí našich životů a využíváme je na denní bázi, zejména pak mladší generace, žáci a studenti. V souvislosti s jejich využíváním se předmětem veřejné diskuse stále častěji stává otázka plošného omezení používání mobilních telefonů ve školách; tyto diskuse probíhají nejen u nás, ale i ve světě. Z pozice Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR je klíčové rozvíjet digitální
kompetence
a digitální wellbeing tak, aby se mladá g