Počáteční chaos; jen omezená podpora ze strany ministerstva; týden až dva školy potřebovaly, než si vybudovaly digitální cesty, jak znova oslovit žáky; velké rozdíly mezi školami a tisíce dětí, které zůstaly pro distanční vzdělávání nedosažitelné. V tom se situace od poloviny března v České a Slovenské republice prakticky nelišila, jak ukázaly první dvě online debaty organizované na začátku května českým a slovenským SKAV. Podobné to bylo se zátěží učitelů, zvláště těch, kteří kromě online vyučování ještě museli zvládat pomoc vlastním dětem. A shodně v obou zemích rychleji než úřední struktury zareagovaly neziskové organizace, nabízející pomoc učitelům i rodičům, ale i sama rodičovská a učitelská veřejnost, která se zorganizovala prostřednictvím sociálních sítí.
Na Slovensku na distanční vzdělávání reagovali koordinovaněji
Vydáno:
Na Slovensku na distanční vzdělávání reagovali koordinovaněji
Tomáš
Feřtek
předseda správní rady informačního střediska o vzdělávání EDUin
Důležitost subsidiarity
Slovensk