Vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami

Vydáno: 2 minuty čtení

Inovativní metodický průvodce reaguje na neustále se rozvíjející oblast speciální a inkluzivní pedagogiky.

Metodika představuje šest klíčových přístupů pro efektivní práci s dětmi a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami: 1) posílení, 2) pobídka, 3) vizuální podpora, 4) sociální příběhy, 5) analýza úkolů a 6) technologicky podporovaná výuka a intervence. Publikace obsahuje příklady dobré praxe, jak efektivně pracovat a dosahovat vytyčených vzdělávacích cílů u dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

Ke stažení - Metodický průvodce

Metodický průvodce vznikl s využitím podpory zdrojů University of North Carolina, Autism Evidence-Based Practice Review Group a dalších renomovaných organizací. Publikace vznikla za finanční podpory programu Erasmus+ spolufinancovaném Evropskou unií.

Devítidílný komplet Katalogů podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání - koupit.

Co obnáší práce sociální pedagožky? A co jsou to snídaňové kluby? Poslechněte si reportáž ze Základní a Mateřské školy Vojanova v rámci kampaně Škola pomáhá.

S čím pomáhá sociální pedagožka? Daří se zapojit rodiče do školního dění? V čem jsou obtíže i výhody tandemové výuky? Video z projektu Škola pomáhá.

Zdroj: Tematický newsletter NPI ČR,  Metodický průvodce ve vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami | Zapojmevšechny.cz (zapojmevsechny.cz)