Začínající učitelé

Počátky učitelské praxe bývají pro většinu absolventů jedním z nejtěžších momentů. Mají sice odborně-teoretické znalosti, jsou plni sil, ideálů a očekávání, ale mnoho z nich záhy zjistí, že přece jenom úplně nevědí, jak školní prostředí funguje.

Související dokumenty

Pracovní situace

Školní družina a kritéria ČŠI
Základní momenty novely zákona o pedagogických pracovnících a novely školského zákona
Spolupráce pedagogických pracovníků
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Měsíční plán zahájení školního roku
Příplatek za vedení – nároková složka platu
Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Odpovědnost při pořádání školy v přírodě a školních výletů
Autoevaluace
Řízení změny
Výroční zpráva ČŠI 2016/2017 - Kvalita a efektivita vzdělávání a vzdělávací soustavy ve školním roce 2016/2017
Jmenování (určení, stanovení) komisaře, zadavatelů, hodnotitelů a členů maturitní komise
Kdy nejpozději musí škola oznámit zákonným zástupcům místo a čas konání školní akce?
Virtuální hospitace: cesta k lepší škole
Videokonference pro komunikaci školy na dálku
Pyramida vitality - užitečný nástroj pro analýzu i stanovení cílů
Řízení distanční výuky
Zkušební komise absolutoria v konzervatoři
Školní program EV a jeho tvorba

Poradna

Mimořádná lékařská prohlídka při dlouhodobé pracovní neschopnosti
Povinnost učitele zúčastnit se adaptačního kurzu
Úvazek
Kvalifikace
Důchod
Cestovní náhrady
Povinnost zaměstnavatele dát výpověď zaměstnanci pro nesplnění předpokladu odborné kvalifikace
Učitel autoškoly a adaptační období
Prodloužení zkušební doby
Bezúhonnost před uzavřením pracovního poměru
Adaptační období v MŠ a bezpečnost