Řízení školy online
Aplikace pro řízení školy

30denní zkušební přístup ZDARMA

Registrace

Kategorie pracovních situací

Pracovní situace

Seřadit podle::

Seřadit podle::

Inkluze

Děti s odlišným mateřským jazykem a děti-cizinci v mateřské škole N

Autor/autoři: Mgr. Hana Splavcová

Do mateřských škol přicházejí každý rok děti, pro které není čeština rodným jazykem. Obecně o nich mluvíme jako o dětech s odlišným mateřským jazykem (OMJ). Do této skupiny dětí patří i děti-cizinci.

Děti, žáci, studenti – občané EU

Autor/autoři: PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.

Podle § 20 odst. 1 školského zákona mají občané EU přístup ke vzdělávání a školským službám podle školského zákona za stejných podmínek (tj. za stejných podmínek jako občané ČR).

Děti, žáci, studenti – rodinní příslušníci občana EU

Autor/autoři: PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.

Je důležité si uvědomit, že přístup ke vzdělávání a školským službám podle školského zákona za stejných podmínek (tj. za stejných podmínek jako občané ČR) mají nejen děti, žáci, studenti, kteří jsou občané EU, ale i děti, žáci, studenti, kteří nej...

Individuální výchovný plán

Autor/autoři: PhDr. Václav Mertin

Koncept individuálního výchovného plánu (IVýP) vznikl na MŠMT ČR v roce 2010 přeměnou původního nápadu „smluv s rodiči“. Využili jsme analogie s individuálním výchovným plánem, který realizují střediska výchovné péče u svých klientů, i individuáln...

Individuální vzdělávací plán

Autor/autoři: PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.

Charakteristika vzdělávání podle individuálního vzdělávacího plánu Povolení vzdělávání podle individuálního vzdělávacího plánu

Individuální vzdělávací plán – obecná charakteristika

Autor/autoři: PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.

Individuální vzdělávací plán je právní nástroj (právní institut), který zajišťuje žákům základní školy a střední školy a studentům vyšší odborné školy úpravu organizace vzdělávání, obsahového a časového rozvržení, speciálně upravené pedagogické me...

Kategorie pracovních situací

  • Situace podle typu školy
  • Situace podle zřizovatele