Projektová výuka? Naprosto přirozená forma učení, plakát však nestačí

Vydáno:

Stanovit si cíl učení, který bude vycházet z potřeb dětí, a nikoli z potřeb učitele. Propojit několik disciplín a nedržet se zuby nehty jen svého předmětu. Začlenit do učení i jiné aktéry než spolužáky z jedné třídy. Že tohle všechno nezní nijak převratně? Máte pravdu. Jedná se o jeden z nejpřirozenějších a nejefektivnějších způsobů učení, který jako lidé využíváme už od pradávna. A jedná se také o některé z nejdůležitějších charakteristik projektové výuky, jedné z metod školního vyučování.

Projektová výuka? Naprosto přirozená forma učení, plakát však nestačí
Markéta
Popelářová
studentka; začínající učitelka; členka hnutí Otevřeno, jehož cílem je zlepšení kvality vzdělávání budoucích učitelů
Možná jste se svými žáky už nějaký projekt zpracovali, př