Při tvorbě virtuální modelu Osvětimi jsme používali postupy, které se nedaly nikde naučit

Vydáno:

Pro úspěšné zvládnutí extrémně náročného projektu je důležité, aby škola nechala studenty realizovat své nápady. Důležitá je ale i spolupráce s absolventy, kteří mohou přinést do školy nové technologie i postupy. To jsou doporučení Igora Žmajla, který vede na Smíchovské střední průmyslové škole předměty vývoj her a virtuální realita. Je taktéž garantem a konzultantem studentů při tvorbě virtuálního modelu Osvětim. Zároveň je smíchovským absolventem a nyní studuje třetí ročník Fakulty informačních technologií ČVUT.

Při tvorbě virtuální modelu Osvětimi jsme používali postupy, které se nedaly nikde naučit
Mgr.
Michal
Kaderka
učitel
mediální
výchovy na pražském Gymnáziu Na Zatlance a spoluzakladatel Aliance pro otevřené vzdělávání.
Na webu uvádíte, že do tvorby je každý rok zapojeno 40 řešitelů z dvou ročníků.

Související dokumenty