Diverzifikovat a individualizovat výuku jde i přes distanční vzdělávání

Vydáno:

Ať už si o době karantény myslíme cokoliv, tak jedno je jasné – semkla učitele a sdílení, které během ní probíhalo, je nezapomenutelné. Nejinak tomu bylo i v oblasti výuky cizích jazyků, což jsem jako učitelka angličtiny a španělštiny v přímém přenosu pomalu ani nestíhala sledovat. Po prvotním šoku a náběhu distančního vzdělávání následovala záplava materiálů, odkazů, podpory nakladatelů a oficiálních institucí podporujících výuku cizích jazyků. Rozběhly se kurzy online pro učitele a všichni jsme ve velké rychlosti padli do tenat internetu, hledání materiálů, zkoušení a objevování nových věcí či diskusních fór nejvhodnějších pro výuku. Moje škola standardně pracuje v prostředí Google Suite, a tak jsme u něj zůstali i v době covidu.

Diverzifikovat a individualizovat výuku jde i přes distanční vzdělávání
Mgr.
Dagmar
Škorpíková
vyučující anglického a španělského jazyka na pražském Gymnáziu Na Zatlance, členka Asociace metodiků - Association of teacher educators (AMATE) a Učitelské platformy

Související dokumenty