Hodnotit a plánovat (aneb co bylo a co bude)

Vydáno:

 

Hodnotit a plánovat (aneb co bylo a co bude)
Mgr.
Irena
Trojanová,
Ph.D.,
ředitelka ZŠ B. Hrabala, Praha, lektorka a konzultantka v oblasti vedení lidí
Minulý školní rok je za námi, a pokud jsme tak ještě neučinili, už přemýšlíme, co všechno udělat v roce letošním. Každopádně ale víme, že z minulosti je dobré se poučit, vzít si z ní osvědčené, a naopak se vyhnout tomu, co vedlo ke špatným výsledkům. A teprve na základě takového přemítání vytvářet budoucí plány. Pojďme se tedy v dnešním článku podívat, jak si vyhodnotit minulý rok a jak si naplánovat rok budoucí.
Východiskem veškerého plánování je
analýza
, tedy podrobné prozkoumání věcí minulých. Na začátku každé analýzy je nutné stanovit si dvě věci: jaké oblasti budeme sledovat a jakými nástroji sledování realizujeme. Oblasti jsou samozřejmě na vás, za mě lze doporučit oblasti, které najdete na webu České školní inspekce (
www.csicr.cz
) pod názvem

Související dokumenty